Husk meg
Brukernavn
Passord

hjelp meg litt her....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 jun 06, 22:52
Lev.dato
Info
Pris
Sum
1
950
Hauppauge WinTV PVR-USB 2.0
Personal Video Recorder, usb2.0
Stk
1
0
1
16.06.2006

1 018,-
1 018,-

dette har jeg bestilt og skal få hjem på døren.. her er mere info: B=Bestilt - L=Levert - R=Rest
 Blå lev.dato=Levert     Grønn lev.dato=Bekreftet dato     Rød lev.dato=Usikker dato

så tilslutt:

På døren

Velger du Hjem På Døren, vil du få pakken mellom kl. 17 - 21 (mandag - fredag). Vi gjør oppmerksom på at oppkravssendinger må betales med minibank- eller VISA-kort.

Dette tilbudet dekker 48 byer og tettsteder, fra Kristiansand til Alta.

Dersom ingen er hjemme på avtalt leveringsdag, leverer vi pakken til det lokale postkontoret. I slike tilfeller sender vi straks ut melding om at pakken kan hentes der.

Transportiden er fra 0 til 3 dager, avhengig av strekning og leveringen kommer mellom kl 17.00 og 21.00.

Posten garanterer at pakken ankommer innen den oppgitte levering. Som kunde kan du innhente informasjon om hvor pakken befinner seg og om den er utlevert. Dette gjør du på Postens nettsted www.posten.no/logistikk eller via telefon til Posten 810 00 710

etter det jeg kan forstå skulle den vært hos meg i dag mellom 17-21  Den dukket ikke opp, men jeg tar i mot forklaring om jeg tar feil eller hva dere andre kan lese av alt jeg kopierte og limet inn

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jun 06, 23:29
hørte på kontoen.. penga her ikke blitt trekt da

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 16 jun 06, 23:32
Opprinnelig postet av keiko99
Lev.dato
Info
Pris
Sum
1
950
Hauppauge WinTV PVR-USB 2.0
Personal Video Recorder, usb2.0
Stk
1
0
1
16.06.2006

1 018,-
1 018,-

dette har jeg bestilt og skal få hjem på døren.. her er mere info: B=Bestilt - L=Levert - R=Rest
 Blå lev.dato=Levert     Grønn lev.dato=Bekreftet dato     Rød lev.dato=Usikker dato

så tilslutt:

På døren

Velger du Hjem På Døren, vil du få pakken mellom kl. 17 - 21 (mandag - fredag). Vi gjør oppmerksom på at oppkravssendinger må betales med minibank- eller VISA-kort.

Dette tilbudet dekker 48 byer og tettsteder, fra Kristiansand til Alta.

Dersom ingen er hjemme på avtalt leveringsdag, leverer vi pakken til det lokale postkontoret. I slike tilfeller sender vi straks ut melding om at pakken kan hentes der.

Transportiden er fra 0 til 3 dager, avhengig av strekning og leveringen kommer mellom kl 17.00 og 21.00.

Posten garanterer at pakken ankommer innen den oppgitte levering. Som kunde kan du innhente informasjon om hvor pakken befinner seg og om den er utlevert. Dette gjør du på Postens nettsted www.posten.no/logistikk eller via telefon til Posten 810 00 710

etter det jeg kan forstå skulle den vært hos meg i dag mellom 17-21  Den dukket ikke opp, men jeg tar i mot forklaring om jeg tar feil eller hva dere andre kan lese av alt jeg kopierte og limet inn

Det kommer jo ann på når du bestilte da.
Posten kan jo ikke trylle heller da?!

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 jun 06, 23:33
Endret: 16 jun 06, 23:34
Ser ut som dette er mpx.no? Har handlet en del derfra selv, og vil anbefale å følge med på hvor pakken befinner seg ved å bruke sporingsnummeret og posten.no. Systemet til mpx er litt misvisende i og med at alle varene med en gang får grønn farge (bekreftet leveringsdato), men det er bare å se bort i fra. Det er først når den blir blå du kan vente varen på døra samme kveld.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jun 06, 00:09
Opprinnelig postet av Costanza
Ser ut som dette er mpx.no? Har handlet en del derfra selv, og vil anbefale å følge med på hvor pakken befinner seg ved å bruke sporingsnummeret og posten.no. Systemet til mpx er litt misvisende i og med at alle varene med en gang får grønn farge (bekreftet leveringsdato), men det er bare å se bort i fra. Det er først når den blir blå du kan vente varen på døra samme kveld.
rett det er mpx.no

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jun 06, 00:10
møklegård.. jeg ber om hjelp ikke innspill som minner  meg om tåplig

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 17 jun 06, 00:37

Keiko! Møklegård jobber i Posten og har vel litt greie på dette. Forøvrig så fikk du vel et veldig godt svar av Coztansa.

Nå må du være litt tålmodig er mitt råd.

FFK på toppen i 2006

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 17 jun 06, 00:48

Har du hørt om internett keiko ??? 
det er veldig lett å spore pakker på www.posten.no
eller så kan det faktisk lønne seg å handle på noe som heter .. hva var det igjen jo elkjøp eller expert hehe

Er det noen som klarer det er det du D

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jun 06, 04:54
Opprinnelig postet av ffkerkonge

eller så kan det faktisk lønne seg å handle på noe som heter .. hva var det igjen jo elkjøp eller expert hehe

ja hvor er sporings nummert mitt da ?

nå har jeg prøvd dem fleste nummra, men nei da

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 17 jun 06, 10:36
Endret: 17 jun 06, 10:47
Opprinnelig postet av ffkerkonge

Poenget mitt når jeg handler på nett er å spare penger, og den følelsen får jeg lissom ikke når jeg handler på Elkjøp.

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jun 06, 11:16
helt enig martin.....

kan noen fortelle meg hva sporingsnummeret på pakka mi er da ?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 jun 06, 11:20
helt enig martin.....

kan noen fortelle meg hva sporingsnummeret på pakka mi er da ?

mpx.no -> kundesenter -> pakkesporing -> trykk på ordrenummer eller fakturanummer -> pakkereferanse = sporingsnummer

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914