trenger guide hjelp jeg
eller få best utbytte av 2 skjermer..
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Har du ikke lest de siste dagers kritikk av forumet Keiko, det blir mer og mer kjedelig?
Synes du at du er med å løfter det til å bli bedre med et slikt spørsmål?
Er vel på tide å kutte ut åpent forum.
Den ene dagen er det om Norsk Folkehjelp og nå dette.
Føler at dette forumet er med på ødelegger FFKSupporter.net
Hovedgrunnen til alle er her, er jo å diskutere, eller komme med betraktninger om FFK
Åpent forum har vist seg å være mislykket og ødeleggende for ffksupporter.net. Skal ta det opp med de som har kodet forumet om det lar seg gjøre å fjerne denne delen. I mellomtiden går det faktisk an for brukerne å tenke selv om innlegget deres bidrar til noe positivt på ffksupporter.net. Spørsmål om data bør kanskje helst postes i et helt annet forum, f.eks. på hardware.no.
men..
hvis de som driver siden kun vil ha en side der det diskuteres FFK, så er jo åpent forum meningsløst.. men da bør jo kritikken rettes mot dere selv...
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Om ikke aktivteten blir bedre, kan vel diskuteres, kommer jo an på om det skjer noe rundt FFK.
Men, synes det er bedre med fem kvalites innlegg, enn 10 kvantitesinnlegg.
Har du hørt om konstruktiv krtitikk Husgutt, er ikke ute etter for å ta Keiko, eller andre, men for å få gjøre forumet bedre?
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Her inne bør all ting dreie seg om fotball.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
skjønner ikke hva problemet er? de som ikke liker åpent forum kan vel bare la vær å lese? men bare fjern i vei... jævla grinebitrærjeg er så enig med deg.. Åpen betyr fritt valg, men her er det ikke slik... oppforderer alle som ønsker fritt valg kom hit da vel
Opprinnelig postet av Patrioten
Har du ikke lest de siste dagers kritikk av forumet Keiko, det blir mer og mer kjedelig?
Synes du at du er med å løfter det til å bli bedre med et slikt spørsmål?
Er vel på tide å kutte ut åpent forum.
Den ene dagen er det om Norsk Folkehjelp og nå dette.
Føler at dette forumet er med på ødelegger FFKSupporter.net
Hovedgrunnen til alle er her, er jo å diskutere, eller komme med betraktninger om FFK
æhhh... det med norsk folkehjelp, ga jeg f en i for å si det sånn DET var unødvendig av meg og legge ut!... her om dagen skrev jeg også ett innlegg hvor jeg spurte om ett gavetips om hva jeg skulle kunne gi til jobben hvor jeg skal slutte... Da fikk jeg også unødvenidg kritikk, før kunne man spørre om ting man lurte på og man fikk svar.... Skal jeg si min ærlige mening, så blir ikke jeg å se på forumet før folk har blitt enige om ting og tang
God bedring Dagfinn Enerly
Hvorfor i all verden skal vi stenge Apent Forum? Ingen har vært i nærheten av å komme med gode argumenter ennå bortsett fra Rune til dels..
Kan vi ikke stenge alle de andre og da som ikke har noe med FFK å gjøre, siden dette er forumet til FFKSUPPORTER.NET... Da kan jo "Fotball generelt" strykes og..
Utrolig at alt skal kritiseres for enhver pris, til en hver tid.. Patrioten, du er bare latterlig.. Skal vi ikke bare drite i å ha forum i det hele tatt da siden kvaliteten på innleggene i rene FFK-tråder også ofte er under enhver kritikk..
Jeg sier: Behold!
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Hvorfor i all verden skal vi stenge Apent Forum? Ingen har vært i nærheten av å komme med gode argumenter ennå bortsett fra Rune til dels..
Kan vi ikke stenge alle de andre og da som ikke har noe med FFK å gjøre, siden dette er forumet til FFKSUPPORTER.NET... Da kan jo "Fotball generelt" strykes og..
Utrolig at alt skal kritiseres for enhver pris, til en hver tid.. Patrioten, du er bare latterlig.. Skal vi ikke bare drite i å ha forum i det hele tatt da siden kvaliteten på innleggene i rene FFK-tråder også ofte er under enhver kritikk..
Jeg sier: Behold!
Det får jo stå for din egen regning, men hvis du hadde lest mer nøye igjennom innleggene angående dette, så er det faktisk ikke bare jeg som mener at denne diskusjonsgruppen bør stenges.
Men, helt ærlig innlegg om Norsk Folkehjelp og Keiko sine dataproblemer, passer det til denne siden som kaller seg FFKSupporter.net
Opprinnelig postet av keiko99
... dette er å blir åpent.. Ergo skal dette stoppe bør helte åpen tråden vekk for godt så kan folk som ønsker det komme over hos meg...
Kan ikke du heller poste borte hos deg, istedenfor å drite ut hele forumet med tulletråder? Er så dritt lei den snillismen som gjør at du fortsatt har posting rettigheter her. Mulig jeg setter mitt medlemmskap på spill og bryter regel nr. 10 her og ikke viser respekt for din egenart, men du bryter som regel resten av reglene på daglig basis.
Jeg er en ivrig bruker av "Siste 50", men det er jo utrolig demotiverenede å se "trenger guide hjelp jeg", "Stakars puse katt som er hitler" og "øl øl øl øl øl øl øl" når jeg vil lese ting om FFK. Hvis folk sitter småfulle og ønsker å skrive piss, så er det alltids "Backstage" på vgd.
Hilsen en som ønsker seg sakligheten, humoren og entusiasmen som var her for et par år siden.
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Jeg er en ivrig bruker av "Siste 50", men det er jo utrolig demotiverenede å se "trenger guide hjelp jeg", "Stakars puse katt som er hitler" og "øl øl øl øl øl øl øl" når jeg vil lese ting om FFK. Hvis folk sitter småfulle og ønsker å skrive piss, så er det alltids "Backstage" på vgd.
Hilsen en som ønsker seg sakligheten, humoren og entusiasmen som var her for et par år siden.
Helt enig med deg her. Åpent forum kunne fungert med da burde det være noen få samletråder isteden for nye tråder om alt muligrart. Slik det er i dag er det ofte flere innlegg fra Åpent forum enn fra FFK forumet på forsiden. Da er det noe galt siden det her er en FFK side! Som sagt, bruk Backstage på VGD til å diskutere alt annet enn FFK! Det gjør jeg og det fungerer utmerket!
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
God bedring Dagfinn Enerly
Mange av dere klager over at forumet er blitt så kjedelig.Hvis det er noe som gjør forumet kjedelig så er det ikke trådene på åpent forum,men den konstante klagingen og sutringen til enkelte her inne.
PÅL
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914