FFK - FC Lyn
---------------------------
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Satser på 3-1 seier til guttæne
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Opprinnelig postet av Husgutt
vi får satse på at nigerianerne enda ikke har kommet seg i kampform.. ellers er jeg uenig med deg ang. keeperplassen.. skulle Rami ikke stå, vil jeg heller ha Staw i mål enn Sørlie.. Dette uten å ha sett Staw i kamp. Men slik som Sørlie spiller for tida, tar jeg alt annet..
Satser på 3-1 seier til guttæne
Helt enig! Vil mye heller se Staw i mål enn Sørlie, nå begynner jo Staw å få kamptrening også! Men jeg regner med at Tyskland slår ut Sverige og at dette ikke blir noe problem!
Forza Lyn Oslo
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Forza Lyn Oslo
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Forza Lyn Oslo
Opprinnelig postet av bv
hva vet du om det? Etter at Henning Berg kom til klubben har klubben ligget stabilt på toppen inntil sistnevnte kamp. Da ødela skader og karantener for oss. Vi hadde også da en syltynn stall, noe som er forbedret nå. Med et par nye spillere til sommeren, evt forsterke keeperplassen og midtbanen er jeg ikke overasket om lyn skulle ta gullet. Sereien er foreløpig enorm jevn, og jeg kan vedde på at Lillestrøm, som allerede er på vei nedover og at Brann sprekker.
Tror ganske mange blir overrasket om Lyn skulle ta gullet. Royal league er vel en teoretisk mulighet, men det er nok en fair mulighet at dere går på en smell også.
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av bv
hva vet du om det? Etter at Henning Berg kom til klubben har klubben ligget stabilt på toppen inntil sistnevnte kamp. Da ødela skader og karantener for oss. Vi hadde også da en syltynn stall, noe som er forbedret nå. Med et par nye spillere til sommeren, evt forsterke keeperplassen og midtbanen er jeg ikke overasket om lyn skulle ta gullet. Sereien er foreløpig enorm jevn, og jeg kan vedde på at Lillestrøm, som allerede er på vei nedover og at Brann sprekker.
Hva vet du om at Lillestrøm og Brann sprekker? Det blir jo akkurat det samme. Greit at Henning Berg er en god trenger men laget dere har i år er dårligere enn i fjor. Dere har mistet Al-Habsi og J.D. Sørensen i tillegg til at flere nøkkelspillere har blir eldre og dårligere(Lustu, Berntsen). De nye dere har hentet inn holder jo langt i fra samme klasse(Dahlin, MacAllister, Powell, Hoff). Dessuten har dere utrolig dårlig publikums støtte noe som gjør at dere får lavere inntekter og ikke kan kjøpe klassespillere( nevner igjen Dahlin, MacAllister....)
Lyn er og blir lillebror til Vålerenga.
Alt dette tatt i betrakning tror jeg dere ender på 7-8 plass.
Ære være Eggen jr.
Forza Lyn Oslo
Opprinnelig postet av DrDRE
Tror nok du får se et annet ffk-lag enn det du evt har sett i det siste. Nå får vi Rami tilbake i mål
Hva får deg til å tro, at forsvaret skal ha blitt bedre, vi har ikke fått inn noen nye der. Det er jo der vi har slitt mest i år.
Opprinnelig postet av bv
Dessuten har dere utrolig dårlig publikums støtte noe som gjør at dere får lavere inntekter og ikke kan kjøpe klassespillere( nevner igjen Dahlin, MacAllister....)
Lun fikk noen millioner for Mikel da. 60 millioner kommer du et godt stykke med.
Høh!
Opprinnelig postet av FrostyZ
Lun fikk noen millioner for Mikel da. 60 millioner kommer du et godt stykke med.
Joda, 60 millioner er mye penger det og du får masse kvalitet for 60 millioner men det er og blir ett engangs beløp vil ikke holde i lengden.
Ære være Eggen jr.
Skrevet av Joachim, 30/6/2006 |
Søndag kommer et av årets høydepunkter for supporterne. Turen til Fredrikstad er meget populær for Bastionen, ikke minst på grunn av avstand, men aller mest på grunn av den årlige båtturen.
Som vanlig er billettene til båten revet vekk, og alt er helt utsolgt. I tillegg har flere busser blitt fylt opp, og man forventer minimum 500 syngende i plankebyen. I tillegg til alle som reiser kan Fredrikstad forvente å ta imot bortimot 700 av Oslos finest.
Super-supporter Jan Briseid er ikke tvil om hva som er høydepunktet for sesongen og gleder seg som et barn til turen.
- Dette er en tur jeg har gledet meg til siden jeg så terminlisten i vinter. Her samles det mange hundre Lyn-supportere, og stemningen på båten er alltid upåklagelig.
Til og med på Lyn-kontorene har de mottatt telefoner fra ivrige supportere som ikke har fått tak i billetter, dessverre uten å kunne hjelpe.
Alt i alt blir dette en fantastisk tur, hvor det er meldt meget godt vær.
Nå gjelder det bare å få tre poeng.
Skal vi tro Briseid blir supporterne tungen på vektskålen.
- Når gutta ser hvor mange vi er kommer de til å gi det lille ekstra. Vi vinner 2 - 1, slå han fast før han legger til.
- Hoffern og edu kommer til å herje.
Den som venter får se.
Se lyn.no på søndag.
Får håpe ikke de kjører over oss da. Så folk får se til å møte opp og støtte laget sitt.
Slik spiller FFK mot lyn
Syns det er litt dumt å spille uten en skikkelig midtspiss jeg da, men spennende med Tarik og West sammen på topp.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914