Kongsvinger - FFK
---------------------------
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
På hedmarken lover man cupbombe:
http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=3524
Opprinnelig postet av Costanza
Så den anses som en cupbombe om et lag fra øvre halvdel av 1. divisjon vinner mot laget som ligger på kvalik-plass i Tippeligaen på sin egen hjemmebane? Noe av det dummeste jeg har hørt. En helt åpen kamp.ja det er en åpen kamp, men er det ikke bomde om FFK ryker ut om det skjer da ?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Costanza
Så den anses som en cupbombe om et lag fra øvre halvdel av 1. divisjon vinner mot laget som ligger på kvalik-plass i Tippeligaen på sin egen hjemmebane? Noe av det dummeste jeg har hørt. En helt åpen kamp.ja det er en åpen kamp, men er det ikke bomde om FFK ryker ut om det skjer da ?
Det kalles vel alltid bombe når et tippeligalag går ut mot et lag fra adeccoligan eller lavere gjør det ikke?
Høh!
Opprinnelig postet av FrostyZ
Det kalles vel alltid bombe når et tippeligalag går ut mot et lag fra adeccoligan eller lavere gjør det ikke?
Bombe brukes jo generelt når noe VELDIG overraskende skjer. Som at Hellas vinner fotball-EM for eksempel eller Byåsen slår ut Rosenborg av cupen.
Om KIL slår ut FFK på hjemmebane i cupen, så er det ingen bombe. På samme måte ville jeg ikke hevet øyenbrynene nevneverdig derom 1. divisjonslaget Bodø/Glimt slår ut Tippeliga-laget Tromsø. At noen konsekvent bruker ordet "bombe" når Tippeligalag går ut mot lag fra Adecco-ligaen eller lavere, får være deres problem. Det blir helt feil ordbruk.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Det er moro å se! Håper han holder ut kampen da!
Siden du skriver " Det er moro å se!" mener jeg
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av Culemart
Ser du kampen noe sted?
Siden du skriver " Det er moro å se!" mener jeg
Nei. Skriev feil, mente lesa
PS: Det står på demokraten! F-B er som vanlig dårlig på oppdateringer.
Jeg får ikke webradioen til radio fredrikstad til å virke, andre med samme problem?
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
2 mål av Tarik så langt!
Tarek igjen! Lurer på hva Tarek kritikerene sier nå? Patrioten, Keiko?
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av Culemart
Og der var det 2-0!han kan kritiseres for at han skårer mot 1 div lag.. er det der vi skal spille neste år ? nei vi skal holde plassen og hadde tarrek skåra mot lyn hadde vi vunnet 3-2...
Tarek igjen! Lurer på hva Tarek kritikerene sier nå? Patrioten, Keiko?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
2-0 til pause! Detta går jo greit!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914