Kongsvinger - FFK
Nå er det jo trekning i neste runde, så helt åpent hvem vi møter. Er lov å håpe på f.eks. Mandalskameratene eller Follo. Da vil vi også få hjemmebane og meget stor mulighet for kvartfinaleplass. Det er nå cupen starter for alvor!
Her er fotballmagasinets sak: http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=3537&title=Høy_underholdningsverdi,_og_dommerdrama
Nå er det ikke jeg som har skrevet
Nå er det ikke jeg som har skrevet
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av Costanza
Nå er det jo trekning i neste runde, så helt åpent hvem vi møter. Er lov å håpe på f.eks. Mandalskameratene eller Follo. Da vil vi også få hjemmebane og meget stor mulighet for kvartfinaleplass. Det er nå cupen starter for alvor!
Der må jeg arrestere deg Costa, det blir trekt i morgen kveld klokken 19:45.
Hva arresterer du meg på?
Klar over at trekningen er i morgen.
Du skrev vel at trekningen skjer neste uke
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av kjell
Du skrev vel at trekningen skjer neste uke
Nei... Jeg skrev at det var trekning - i motsetning til oppsett som det har vært frem til nå - fra og med neste runde. Dermed kan vi måte hvem som helst.
Ok, ser den, trodde som Kjell at du skrev noe annet. Du skal slippes fri og nyt sommeren
Jeg er faktisk litt uenig... jeg vil ha et av de lagene jeg også, men vil ha bortekamp. Da kan vi få en stor motstander, type tippeligalag i kvarten på hjemmebane. Da er det store muligheter for semifinale.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg er faktisk litt uenig... jeg vil ha et av de lagene jeg også, men vil ha bortekamp. Da kan vi få en stor motstander, type tippeligalag i kvarten på hjemmebane. Da er det store muligheter for semifinale.
Det er nok store sjanser for at vi får et tippeligalag allerede nå + event. neste runde.
ser ut som bodø slår tromsø.. kanskje vi får bodø?? vi har jo slått de 4 ganger av 4 mulige etter opprykket til tippeligaen..
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Der fikk du rett :-) Tromsø på hue & ræva ut av cupen... Straffespark i haugesund , Start videre derfra, 7-6
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Opprinnelig postet av Husgutt
ser ut som bodø slår tromsø.. kanskje vi får bodø?? vi har jo slått de 4 ganger av 4 mulige etter opprykket til tippeligaen..
Greit å få lag vi har taket på.
trekning av 4 runde i pausen på sogndal-bryne som sendes på tv2 nå synes jeg de sa.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914