Morgan Andersen ny direktør
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Bedreviteren.. jeg er spent på første fiasko fra morgan sin side.. at lyn er blitt en rikere klubb skyldes mye den veldig kjedlige mikel saken.. husker du hva far eggen har sagt om han ?
Jeg hadde gjerne tatt i mot den Mikel-saken her i klubben. Fått en bråte gryn inn til klubben.
Tror hvertfall han vil satse mer på oppgaven sin enn Mokkelbost i det heletatt gadd å tenke på å gjøre!!
Velkommen hjem igjen,Morgan
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Trofast kvit og svart te døden tar mæ...
Rune saken skapte mere en bare penger...
Hva da ?? Dårlig renomme?? Spør du meg, så har Morgan gjort sine saker meget godt i Lyn.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Rune saken skapte mere en bare penger...
Hva da ?? Dårlig renomme?? Spør du meg, så har Morgan gjort sine saker meget godt i Lyn.
Det virker åpenbart sånn. Sjeldent har vel en klubbdirektør blitt så til de grader hyllet av egne supportere:
http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=5313&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Per Egil
Det virker åpenbart sånn. Sjeldent har vel en klubbdirektør blitt så til de grader hyllet av egne supportere:Det er sant. Morgan har (hatt) en meget høy stjerne hos Lyn-supporterne, og jeg er sikker på at han (dessverre) kommer til å gjøre en glimrende jobb for FFK også. Det er riktig at det var mye "støy" rundt Mikel-saken, men hvis man kjenner litt til Morgans bakgrunn, internasjonale "gråsone"-agenter og overgangsmarkedet generelt, skjønner man at Morgan er en mann som tør der andre feiger ut, og ikke minst er han en mann med både ære og moral! Pressen har valgt å bruke Janteloven på Morgan, og det er noe Morgan, Lyn og Bastionen har slitt med siden han ble ansatt. Jeg er helt sikker på at han kommer til å gjøre en glimrende jobb for FFK. (Noen som kan svare meg på om Greåker Ultras fremdeles vil følge Lyn, eller om de melder "overgang" til FFK sammen med Morgan?)
http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=5313&postdays=0&postorder=asc&start=0
Vi har allerede vår egen ultras-gruppering, Hovedtribunen Ultras. Spørs om det er plass til to.
Ære være Plankebyen
nå får vi endelig en som kan utfordre både eggen og kværneng.
Hmmmm...
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av Per Egil
Hvem er Greåker Ultras? De var ukjente for meg, men høres ut som en lurvete forsamling.Greit, da beholder vi dem!
Vi har allerede vår egen ultras-gruppering, Hovedtribunen Ultras. Spørs om det er plass til to.
Rune.. du vet at saken skapte ett ikke var posetiv når vi tenker på morgan sin opptreden i denne.. jeg fant i en tråd andgående mikel saken der du sier følgene: Har ikke tiltro til noen av dem. Dette er en ren farse. Og egentlig er jeg dritt lei hele saken.
Det hjelper ikke at du trekker frem hva jeg synes om den saken. Morgan har nok gjort en bra jobb uansett hva jeg sier for noe. Så lenge han greier å få inn såpass med gryn så er det mer enn bra nok.
Stor i kjeften som Myklebust, men i motsetning til Arve, tror jeg at Morgan er en mann som gjennomfører sine visjoner og planer. Tror også at han er typen som ikke kjemper for å mele sin egen kake, men jobber med hjerte for den bedriften han er i. Han står ikke i medienes søkelys for selv å bli brun, men fronter viktige saker kompromistløst på klubbens vegne.
Hans brede kontaktnett (har iallefall fått inntrykk av at han har et sådant) vil også bli viktig for en klubb som stort sett har funnet spillere via nettet, eller fordi de har lukter moss og har trønderdialekt.
For meg er dette en gledens dag, med en viss liten skepsisme som forhåpentligvis er som blåst bort, om noen små måneder.
Velkommen Morgan.
Rød.... hvit... og patriot!
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Når det gjelder Morgan A, er han i allefall flink til å skape blest rundt egen person.
Dette er fra asken til ilden.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914