Hvor blir det av Tore P
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 24 sep 03, 17:25
Er det ikke snart på tide å høre noe fra kapteinen om hva som skjer. Er det noe diagnose, eller kun dårlig form. Som kaptein er han med på kamper, treninger og sosiale tiltak og bidrar positivt i gruppa. Jeg vet ikke jeg, men sitter med en følese av at golf og andre ting er viktigere, enn å komme tilbake og bidra slik han kan og bør. Det ville ihvertfall være ille bra om han kom tilbake motivert og sprudlende slik han kan. Da ville vi fått en ekstra dimensjon i den viktige perioden vi nå går inn i.
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 24 sep 03, 17:35
Han har ikke følt seg bra i kampene etter at han ble slått ut med kyssesyken, og har på bakrgunn av det bestemt seg for å ta en lengre pause fra fotballen. Trolig ut sesongen. Kyssesyken blir ofte sitende en stund, flere blir visst preget av det i opptil flere år.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 27 apr 03
Lagt til: 24 sep 03, 20:48
Tviler på om Tore P kommer tilbake i det hele tatt... Rykker vi opp er det lite som tilsier at han skal ta plassen fra Jørgen eller Tor, tror ikke han har lyst til å slite benken..
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Lagt til: 24 sep 03, 20:55
Hvis han er frisk og får trent seg tilbake i form er han selvskreven i startoppstillingen, patriot44. Jørgen Pettersen er fortsatt ikke på samme nivå.
Ble medlem: 27 apr 03
Lagt til: 24 sep 03, 21:01
Han er langt på vei selvskreven... Jeg tviler på at han kommer tilbake..
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 24 sep 03, 21:10
Tore P kommer tilbake, ellers hadde han sagt ja til Sellebak ang trenerjobben... Føler meg sikker på at han dukker opp når det virkelig spisser seg til, og skulle FFK klare opprykk, ja da er det T P sin siste mulighet til å "slå ut håret" i det gode selskap...
Å si at T P ikke tar plassen i midten? Tja, det er nesten som å banne i kjerka, han er p.t en mye bedre og mer rutinert spiller enn Jørgen...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 25 sep 03, 10:45
Tore P kunne gått inn og gjort en god jobb som midtstopper i et hvilket som helst norskt lag. Se hvordan trege Hoftun har klart å omstille seg denne sesongen. Erik har klart å fremstå som en støddig midtstopper til tross for sine åpenbare mangler. Håpet for FFK er at Tore P snarlig melder seg på og fremstår som den lederen han burde være. Med den rutinen han har er han en selvskreven ledertype i en spillergruppe både på og utenfor banen. Bedreviteren har et godt poeng så lenge en så stor kapasitet ikke er synlig hverken i mediebildet eller på banen.
Any given sunday
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 25 sep 03, 16:36
Rykter om at han er tilbake til Hønefoss kampen
Lagt til: 25 sep 03, 16:43
Slike rykter liker jeg!
Selv om Jørgen har gjort det meget bra, så vil rutinen og roen til Tore P være veldig viktig i innspurten. Det kan ingen si noe på.
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 25 sep 03, 18:48
Selvfølgelig trenger vi rutinen, roen, hurtigheten og styrken til Tore, men er han sulten nok, er lysten stor nok. Jeg er ikke helt sikker?
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 25 sep 03, 19:18
Tror ikke Tore P hadde kommet tilbake gang på gang hvis lysten ikke hadde vært der.
Tore gir alt for FFK!
Lagt til: 25 sep 03, 21:44
Han melder seg nok ikke klar til kamp dersom motivasjonen ikke er der. De som har spilt sammen med og kjenner fyren snakker jo hele tiden om hvor sinnsykt profesjonell han er. Så ingen fare for det, vil jeg tro.
Ble medlem: 23 sep 03
Lagt til: 26 sep 03, 09:38
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Selvfølgelig trenger vi rutinen, roen, hurtigheten og styrken til Tore, men er han sulten nok, er lysten stor nok. Jeg er ikke helt sikker?
Tore P har ihvertfall ikke storspilt på en god stund nå. Man må vel kanskje tilbake til fjoråret for å finne kamper der Tore P virkelig var god?
Ok, kyssesyken har gjort sitt. Men
nå mener jeg han har noe å bevise
før han går rett inn på laget igjen.
Eller?
www.carlberner.no
06/10/2024 22:02 | 2001f914