Ny Dinamo sessong
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Ok ... passer bra bønna. Datteren min kommer mandag kveld og har supporter utstyr dere bestilte med seg. Da kan du hente det også.... Kampen begynner 21.00 .... Vi snakkes om dette til mandag på stadion vel...
Flott! Passer bra
Burn in hell, por favore..
Dinamo-Sibenik
http://www.youtube.com/watch?v=eWjwknkwbLg
http://www.youtube.com/watch?v=1chOj_5-aVs
http://www.youtube.com/watch?v=9dVy8X61YrY
Dinamo Zagreb
Dinamo Zagreb
Dinamo Zagreb
math
BBB since.1986
Hvis dere også er fredrikstad supportere, hvorfor ikke ta med seg noe av dette på stadion??? Kanskje dere kan lære opp "oss" andre.
Laget vårt, byen vår!!!!
math
Opprinnelig postet av matkri
Hvis dere også er fredrikstad supportere, hvorfor ikke ta med seg noe av dette på stadion??? Kanskje dere kan lære opp "oss" andre.
bor ikke i fredrikstad og er heller ikke fredrikstad supporter. Og hvis du er ffk supporter da burde du visst hvem klokan er og hva han har gjort for dere
BBB since.1986
Opprinnelig postet av math
Vel, etter å ha leste en del feature-artikler fra fotball-Balkan har jeg skjønt at fotball-scenen der er ganske vill, men dine synspunkter ang. dere kontra andre lands supportere (du nevner England og Italia) er nok ganske subjektive. Nå er ikke jeg ute etter å disse BBB eller kroatisk fotball, men blei ikke så veldig imponert over de youtube-klippa i denne tråden. Mye skrål og bluss, men ikke noe overlegent sammenligna med hva jeg har vært med på i f.eks England.
jeg sammenligner ikke supportergrupper over noen videoer jeg har sett på nettet, du er velkommen til å være med oss på kamp i London . Forskjellen mellom oss og engelskmenn er den at de er 200 i Zagreb og vi kommer sikkert til å bli minst 1000( selv om vi tapte 3 -0 og selv om økonomien til folk flest i kroatia er 10x verre enn til dem i England). Og så kan jeg også oversette alle de komentarene som vi fikk av arsenal supporterne i går, også de vi fikk av united supporterne for noen år siden. Du må skjønne at den Kroatiske ligaen er katastrofal, nivået der er skremmende og vi ligger tusenevis av lysår bak den engelske, derfor blir også interessen i kroatia veldig dårlig. med tanke på alt dette så holder vi oss veldig bra når det gjelder supporterkulturen. jeg sier ikke at vi er verdens beste, men at vi er spesielle og at vi skiller oss fra de andre og er på noen punkter bedre enn dem.(da tenker jeg på dem fleste supporter gruppene på balkan)
BBB since.1986
math
Tjaaaaaaaa, la meg si at jeg prøver så godt jeg kan men spørsmålet er om det hjelper. Det ser ut som om det er meget vanskelig jobb så....
Her er i hvertfall bilder fra kampen i går.
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/sports/football/607040/showPhotoSerie.do
Og så tilbake til tråden min. Det er en del folk som synes det er ok at jeg legger frem info og det er sikkert enda flere som synes det er mas. Nå er det slikt at administrator gutta har vært snille og jeg har ikke fått noen tilbakemelding at dette er imot regler for forumet. Så lenge jeg får låv til dette så kommer jeg til å gjøre det og det kun på denne tråden. Er du ikke interesert i å lese så er det å hoppe over dette vel.
Dinamo Zagreb
Som sagt, ikke ute etter å disse noen, synes kanskje bare det var en tendens til litt mye "look-to-Zageb, det er målet" over enkelte her. Flott at dere engasjerte og har særpreg, samt at dere får skryt fra engelske fans. Omtrent som FFK-fansen fikk av Klanen etter bortekampen i fjor ;)
vel supporter kulturen i Norge er ikke akkurat på topp, så jeg tror dere må ha noen "å se opp til" eller lære av, måtte det være italienske, franske, engelske, kroatiske eller serbiske supportere. og at det ble litt mer bbb og zagreb har vel bare med klokan å gjøre.
BBB since.1986
Jeg følger med jeg....
Zoran har mange artige videoer fra diverse Dinamo kamper. Mye imponerende.
Dog med en noe yngre utgave av Zoran, men like engasjert...
Marching on together!
Vel, etter å ha leste en del feature-artikler fra fotball-Balkan har jeg skjønt at fotball-scenen der er ganske vill, men dine synspunkter ang. dere kontra andre lands supportere (du nevner England og Italia) er nok ganske subjektive. Nå er ikke jeg ute etter å disse BBB eller kroatisk fotball, men blei ikke så veldig imponert over de youtube-klippa i denne tråden. Mye skrål og bluss, men ikke noe overlegent sammenligna med hva jeg har vært med på i f.eks England.
Engelske supportere er vel ikke noe å skryte av. Se bare kampene vi får servert derfra. Det er ikke noe å juble for. Greit at de er bedre enn oss, men sammenlignet med Italia er de smågutter. Noen kamper tar de av i England, men det er i fåtall.
Men EN viktig forskjell på Italia kontra England er at sistnevnte faktisk har gjort en grovjobb for å få bukt med pøbelpakket. Der har Italia fortsatt en jobb å gjøre. Var faktisk England sjøl, ved Maggie Thatcher, som la 5-års-suspensjonen på engelske klubber i Europa etter Heysel-bråket.
math
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914