Stallen 2004
Med tanke på all synsingen og alle ønskene ang nye spillere og evt hva som behøves for å klare seg i TL, så lurer jeg på hvordan folket ser for seg stallen anno 2004? Det er jo ingen hemmelighet at flere her ønsker seg noen midtbanespillere, noe som igjen medfører at FFK må kvitte seg med noen av de som allerede er her... Så nå er jeg spent :)
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Vi må nok hvertfall ha en stabil venstreback. Deretter en forsvarspiller til som gjerne kan spille både sentralt og på høyresiden.
Vi trenger en indreløper med løpsstyrke og erfaring fra toppnivå, gjerne Rune Buer Johansen. Hadde også satt pris på klassiske kantspillere slik at vi får utnyttet bredden bedre offensivt. Dessuten trenger vi gjerne en rask/teknisk spiss/off midtbane. Gjerne Simen Brenne.
Hvem som skal ut? Husker ikke hvem som er bosmanspillere og ikke nå, men av de jeg husker så ser jeg ingen fremtid for bl.a. Vebjørn Hagen, Alex Forsberg og Christian Petersen i FFK. Sistnevnte kan dog bli dersom han viser seg verdt det resten av sesongen.
Vi trenger en indreløper med løpsstyrke og erfaring fra toppnivå, gjerne Rune Buer Johansen. Hadde også satt pris på klassiske kantspillere slik at vi får utnyttet bredden bedre offensivt. Dessuten trenger vi gjerne en rask/teknisk spiss/off midtbane. Gjerne Simen Brenne.
Hvem som skal ut? Husker ikke hvem som er bosmanspillere og ikke nå, men av de jeg husker så ser jeg ingen fremtid for bl.a. Vebjørn Hagen, Alex Forsberg og Christian Petersen i FFK. Sistnevnte kan dog bli dersom han viser seg verdt det resten av sesongen.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914