Husk meg
Brukernavn
Passord

Anduril fyller 30, og ønsker seg FFK seier i gave

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 26 sep 03, 09:48
Fra i dag må jeg på alle spørreundersøkelser krysse av i aldersfeltet 30-45 .... så på morgenen i dag våknet jeg opp 30 cm kortere enn når jeg la meg, mye mer rynkete og med pukkelrygg. Jeg har dessuten begynt å drikke kaffe ved å først helle denne på skålen, for deretter å slurpe den høylytt i meg. Noe som slettes ikke er lett uten av gebisset faller ut. Jeg har dessuten fått en plagsom sterk trang etter å spise kamferdrops og Kongen av Danmark. Eventuelle skrivefeil i denne mailen skyldes sviktende syn og manglende koordineringsevne, toppet med et sterkt utbrudd av parkinson. Skulle jeg gjenta meg selv er det bare helt naturlig for min aldersgruppe. Skulle jeg gjenta meg selv er det bare helt naturlig for min aldersgruppe. Skulle jeg gjenta meg selv er det bare helt naturlig for min aldersgruppe.

Så over til ønskelisten :

Leicester - Man U B
Raufoss - Haugesund B
Start - Hønefoss H
Sandefjord - MK U

Og til slutt og aller aller aller viktigst :

FFK - Kamma H

Etter festspill, brakseier 5-0 og trampeklapp fra 8.000 på erverdige Fredrikstad Stadion bryter Kamma-Ståle sammen i krampegråt og kunngjør at han aldri mer vil se en fotball. FFK rykker opp og til ære for Eggen reiser vi en 10 meter høy statue midt på torget for å feire begivenheten.

Så da er det opp til fotballspillere rundt omkring i norge og england til å sette i gang og oppfylle ønskene mine, sett i gang !!

Fredagshilsen, en aldrende Anduril

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 26 sep 03, 10:28
Gratulerer og velkommen etter!

Når man bikker over 30 går man fra å være oppe i tyveåra til tidlig i trettiåra. Det finnes egne tv-serier om folk i trettiåra. 30 åra har sålangt vært en utelukkende positiv opplevelse.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 sep 03, 16:18
Grattis med dagen, håper alle ønskene dine går i oppfyllelse unntatt man.u

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914