Brann - FFK
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Bob Page
Skal Raio både spille midtstopper og stå i mål ?nei... hvor har du det i fra
Her:
Opprinnelig postet av raio
Raio Miika - Tamas - Raio - Bertie Brenne - Kvisvik - Jonna Tarik - Hoås - Toth
---------------------------
2006: CL, RL, "the double"...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av ffkmufc
Laget er klart! Håper at Toth blir klar, han jobber mye hardere enn det Hoås gjør!
Ellers var vel laget som forventa.
blir kanskje både toth og hoås da
Noen hørt om Ramberg er helt klar??
Husker kampen i bergen i fjor, det var ikke et godt syn. muligens den dårligste kampen FFK har hatt hittil i TL i dette årtusen
Regner med at innstsen er bedre denne gang, men alt untatt tap blir vel +++ idag...
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Ber til høyere makter!!! Håper på en aldri så liten sensasjon i Bergen i kveld..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Lagene har møtt hverandre totalt 27 ganger i Tippeligaen. Brann har vunnet åtte ganger, ti har endt uavgjort, mens Fredrikstad står med ni seirer. Målforskjellen er 40-39 i favør Brann.
lyst til å håpe på poeng ass, men hvis dere ser på lagoppstillingene til de to laga, så er det ett mirakel hvis ikke brann kjøøører over oss.. =/
Dalen
TARIK!!!
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Jeg har sagt det før og sier det igjen, når Tarik først begynner å sette dem kommer dem til å renne inn! Jeg elsker den gutten! Jeg driter i om vi vinner eller ikke, det har var nok til å redde søndagen min uansett!
EDIT: Der scora TLs største klyse; Martin Andresen!
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
er kjell alsett bergenser..?
tipp på VM-s beste lag og spiller.....
Men herregud som kommentatorene surrer.. Blander Hoås og Raio, sier Rambekk isteden for Ramberg etc. Helt kokos...
"Vær forandringen du vil se..."
GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI!!!!!!!
A9sh.. jeg er ikke enig at zekeres er en vits..
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914