Brann - FFK
Hva med lagoppstillingen i Bergen. Jeg håper Ramberg blir klar til kampen, hvis ikke, så kan vi få ett problem på midtbanen. Hadde også vært fint om Miika hadde blitt klar, og kunne prøvd seg på høyre back plass. Mitt forslag til oppstillingen.
Rami
PAC (Eller Miika) - Szekeres - Raio - Bertie
Bjørkøy - Brenne - Ramberg(hvis ikke skadet)
Kvisvik
Tarik - Toth/Hoås
---------------------------
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Dommere:
Hoveddommer: Alseth, Kjell (dømte ham/kam - FFK der var han den dårligste av dem alle)
Assistentdommer: Vangen, Odd Arne (dette er vel han Barca linje mann ?)
Assistentdommer: Rype, Lars Erik
Observatør: Halle, Einar
4.dommer: Olsen, Asbjørn
NFF-delegat: Stensrud, Jan
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Rami
Pål Szekeres Raio Berthelsen
Bjørkøy
Ramberg Kvisvik
Brenne
Tarik Toth
Any given sunday
Opprinnelig postet av Krumtapp
Mot brann blir det ekstremt viktig å holde tett i rommet mellom backfirer og midtbane. Andresen (hvis han spiller) fordeler baller så det griner, og skottene løper 110% hele kampen. 4-4-2 med diamant på midten.
Rami
Pål Szekeres Raio Berthelsen
Bjørkøy
Ramberg Kvisvik
Brenne
Tarik Toth
Miller løper jo ikke mange meterne. Fete klædden der blir som regel byttet ut etter en time fordi han er for tung....
Tviler sterkt på at at Eggen slenger opp en 4-4-2, med diamant på midten. Ikke har vi spilt det noe særlig før i år, ikke har vi øvet på det, og 4-5-1 har fungert bra!
Hvis du frykter midtbanen og Martin Andresen, så må det vel være klokere å spille 4-5-1, med 4 sentralt der,så har vi en mann mer midt på?
Ære være plankebyen!
Blir nok 4 3 3 med vinger som kan trekkes ned til 4 5 1. Tipper vi får detta laget fra start:
Rami
PAC Tamas Rajo Bertil
Ramberg Jonna Simen
Kvisvik Toth Tarik
Opprinnelig postet av ffkmufc
Bortsett fra å bytte Tarik og Kvisvik, og muligens Hoås istedenfor Toth, tror jeg det blir noe sånt vi kommer til å se på søndag, ja. Men kunne ønske meg Kvisvik i en litt mer sentral rolle på midtbanen, som en ball fordeler. Der kunne han "krige" litt med Martin Andresen om ballen he he.Blir nok 4 3 3 med vinger som kan trekkes ned til 4 5 1. Tipper vi får detta laget fra start:
Rami
PAC Tamas Rajo Bertil
Ramberg Jonna Simen
Kvisvik Toth Tarik
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
RAmi
PAC Tamaz Raio Berti
Bjørkøy Hansi
Simen
Tarik Kvisvik
Toth
Kantene bytter side innimellom, Med Kvisvik på Høyere side Kan PAC komme høyere i banen og skaper mer rom for Kvisvik når han tar med seg backen på løp. Ellers må man prøve og spille opp balen mer i beina på Toth slik at han kan legge igjen ballen til en møtende Brenne. Tarik må fortsette å søke rommene bak firern til brann og Kvisvik må finne Tarik med krempassningene sine, Den defansive oppskriften må være og ligge bakpå for ikke og gi Brann rom samtidig som stopperne til FFK er MYE bedre en angriperne til Brann på hodet. I gjennvinigsfasen til FFK på egen banehalvdel må Hansis presise pasninger finne Toth eller Kvisvik tidlig slik at midtbanen får tid til å komme etter og bruke rommet mellom midtbanen og forsvaret til Brann.
Opprinnelig postet av innvandrer
Bortsett fra å bytte Tarik og Kvisvik, og muligens Hoås istedenfor Toth, tror jeg det blir noe sånt vi kommer til å se på søndag, ja. Men kunne ønske meg Kvisvik i en litt mer sentral rolle på midtbanen, som en ball fordeler. Der kunne han "krige" litt med Martin Andresen om ballen he he.Blir nok 4 3 3 med vinger som kan trekkes ned til 4 5 1. Tipper vi får detta laget fra start:
Rami
PAC Tamas Rajo Bertil
Ramberg Jonna Simen
Kvisvik Toth Tarik
Er Toth frisk og skadefri,så bør det ikke engang nøles om hvem som skal spille av Toth og Hoås..
Og siden Kvisvik spilte såpass bra på høyrekanten sist,så kan det kanskje skje at han spiller der mot Brann også..
Tøff og vanskelig kamp,hvor jeg desverre tror vi drar hjem igjen med null poeng...
Tippeligaens beste hjemmelag mot Tippeligaens dårligste bortelag
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av innvandrer
Rami
PAC Tamas Rajo Bertil
Ramberg Jonna Simen
Kvisvik Toth Tarik
Skjønner ikke at Toth kan ha spilt seg ut av laget! Og hvis du så kampen mot Viking, så du at Kvisvik imponerte på høyrekant. Og jeg trur ikke Eggen kommer til å forandre på det i denna kampen!
Opprinnelig postet av keiko99
så er det bare å si fy faen..... jeg spyr av dommeren som dømmer
Dommere:
Hoveddommer: Alseth, Kjell (dømte ham/kam - FFK der var han den dårligste av dem alle)
Assistentdommer: Vangen, Odd Arne (dette er vel han Barca linje mann ?)
Assistentdommer: Rype, Lars Erik
Observatør: Halle, Einar
4.dommer: Olsen, Asbjørn
NFF-delegat: Stensrud, Jan
Ole Herman Borgan heter han "Barca-linjedommeren"
Han er i fra Vestfossen...
Leve Godset og FFK
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Denne dommeren nå har ikke dømt FFK i år enda.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av raio
Raio Miika - Tamas - Raio - Bertie Brenne - Kvisvik - Jonna Tarik - Hoås - Toth
Miika spiller ikke dro tilbake til Finland i dag!
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=474
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Jepmaster
Alapnes var vel han som dømte mot Ham-kam?så feil kan jeg ta.. god å få ryddet i det..
Denne dommeren nå har ikke dømt FFK i år enda.
Laget er klart! Håper at Toth blir klar, han jobber mye hardere enn det Hoås gjør!
Ellers var vel laget som forventa.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Opprinnelig postet av Bob Page
Skal Raio både spille midtstopper og stå i mål ?nei... hvor har du det i fra
Skal Raio både spille midtstopper og stå i mål ?nei... hvor har du det i fra
Her:
Opprinnelig postet av raio
Raio Miika - Tamas - Raio - Bertie Brenne - Kvisvik - Jonna Tarik - Hoås - Toth
2006: CL, RL, "the double"...
Laget er klart! Håper at Toth blir klar, han jobber mye hardere enn det Hoås gjør!
Ellers var vel laget som forventa.
blir kanskje både toth og hoås da
Noen hørt om Ramberg er helt klar??
Husker kampen i bergen i fjor, det var ikke et godt syn. muligens den dårligste kampen FFK har hatt hittil i TL i dette årtusen
Regner med at innstsen er bedre denne gang, men alt untatt tap blir vel +++ idag...
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Ber til høyere makter!!! Håper på en aldri så liten sensasjon i Bergen i kveld..
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
Lagene har møtt hverandre totalt 27 ganger i Tippeligaen. Brann har vunnet åtte ganger, ti har endt uavgjort, mens Fredrikstad står med ni seirer. Målforskjellen er 40-39 i favør Brann.
lyst til å håpe på poeng ass, men hvis dere ser på lagoppstillingene til de to laga, så er det ett mirakel hvis ikke brann kjøøører over oss.. =/
Dalen
TARIK!!!
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Jeg har sagt det før og sier det igjen, når Tarik først begynner å sette dem kommer dem til å renne inn! Jeg elsker den gutten! Jeg driter i om vi vinner eller ikke, det har var nok til å redde søndagen min uansett!
EDIT: Der scora TLs største klyse; Martin Andresen!
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
er kjell alsett bergenser..?
tipp på VM-s beste lag og spiller.....
Men herregud som kommentatorene surrer.. Blander Hoås og Raio, sier Rambekk isteden for Ramberg etc. Helt kokos...
"Vær forandringen du vil se..."
GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI, GO RAMI!!!!!!!
A9sh.. jeg er ikke enig at zekeres er en vits..
Opprinnelig postet av DrDRE
Dropp pratet om spillerkjøp, gjør som Brann gjør og kjøp dommeravgjørelser isteden. Særlig linjedommeren er jo helt på trynet!
Enig! Kællen dømte jo innkast til Brann da Vaagan Moen sparket ballen mot ham ÉN meter foran ham!!! Tosk! Hoveddommeren er også en komplett idiot!
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Kjemperedning av Shaaban på straffa, men det stå stygt ut med tanke på strekk der? Håper han ikke må gi seg. Uten han tror jeg det kan bli stygge sifre. Håper bare at Tarik setter ett til
FFK og Leeds United
Dommerne innrømmer at de er kjøpt og betalt, Brann rykker ned i Adeccoligaen og blir fratatt 30 poeng. I wish..
God bedring Dagfinn Enerly
Og der leder Viking 3 - 1..... Vi må ha en god stopper til, og en spiss frem til Ham Kam kampen...
Syns Brann hadde flaks i dag, men sånn er det med "topplagene"...
---
----
----
I svarte.... regna med tap, håpa på seier. Men vi er og blir et bunnlag. Blir skuffet gang på gang!!!! Tamas var en knall signing!!!
FFK FFK FFK !!!!
Tenker på deg Dagfinn Enerly!!!
Eneste lyspunkt er at Sparta Sarpsborg og Moss gikk på en smell de også....... Vent nå litt, et lyspunkt til, Tarek har begynt å score mål.....
---
----
----
Viking vant,Tromsø vant og Start slår vel Lyn i morra også kan jeg regne med!!
Begynte så bra og jeg håper på 3 meget viktige poeng mot Brann,men neida.....
Første 25 min må vel nesten være årsbeste av FFK?? Hadde jo nesten Brann i knestående på Brann stadion,men bortespøkelse slo til igjen ja..
Så jeg lurer på hva som skjer nå?? Piroija og Szekeres må stå over neste kamp.
Og mot HamKam så kunne vi så sårt ha trengt hodesterke stoppere.. HamKam er jo eksperter på dødballer!
Er 99% sikker på at Tronseth spiller,men hvem vil bli makker`n hans??
Opprinnelig postet av GurrBass
Alt gikk i mot oss.....IGJEN!!
Første 25 min må vel nesten være årsbeste av FFK?? Hadde jo nesten Brann i knestående på Brann stadion,men bortespøkelse slo til igjen ja..
Og mot HamKam så kunne vi så sårt ha trengt hodesterke stoppere.. HamKam er jo eksperter på dødballer!
Ligger vel i kortene at en ny forsvarspiller er på plass innen mandag, de jobber i hvertfall med to stk.
Er begge de to plass, pluss finnen, så kann vi ha tre nye i forsvaret mot Ham-Kam og det trengs.
Jeg for min del synes det var bra at både Viking og Tromsø vant sine hjemmekamper. Det betyr at vi fortsatt har kontakt med Molde og Ham-Kam som jeg tror kan komme til å slite i det lange løp. Bra at de ikke får "bonuspoeng" på bortebane, selv om uavgjort kunne vært greit. Men skjønner ikke at du synes dette var så fryktelige resultater for oss...
Opprinnelig postet av Patrioten
Ligger vel i kortene at en ny forsvarspiller er på plass innen mandag, de jobber i hvertfall med to stk.
Er begge de to plass, pluss finnen, så kann vi ha tre nye i forsvaret mot Ham-Kam og det trengs.
Er du helt sikker på at FFK skal ha inn to forsvarsspillere til nå??
Håper du har rett!
Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.
Ellers så var komentatorene morsome idag!!!
Martin Wiig er til å grine av, fikk han egentlig til noe?
Han kommer inn med friske bein og er den som beveger seg saktest utpå banen! Blei veldig skuffa over innhoppet hans i dag!
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg for min del synes det var bra at både Viking og Tromsø vant sine hjemmekamper. Det betyr at vi fortsatt har kontakt med Molde og Ham-Kam som jeg tror kan komme til å slite i det lange løp. Bra at de ikke får "bonuspoeng" på bortebane, selv om uavgjort kunne vært greit. Men skjønner ikke at du synes dette var så fryktelige resultater for oss...
Enig med Constanza. Synes det er for tidlig å se bakover oss på tabellen, så sånt sett er det bra at lagene over oss mister poeng. Poengen kommer nok, dem, tror ikke vi kommer til å få like nervepirrende avslutning i år, men øvre halvdel tror jeg vi skal slite med. 10.plass er mitt tips slik situasjonen er nå.
Opprinnelig postet av JJunior
Håper du har rett!
Nå jobber vi videre med å bedre det defensive arbeidet. Nyinnkjøpte Miika Multaharju kan spille back og vi jobber i tillegg med å få inn en eller to forsvarsspillere til, sa trener Knut Torbjørn Eggen til Radio Fredrikstad etter kampen.
Skriver fredrikstadfk.
Håper du har rett![/quote]
Nå jobber vi videre med å bedre det defensive arbeidet. Nyinnkjøpte Miika Multaharju kan spille back og vi jobber i tillegg med å få inn en eller to forsvarsspillere til, sa trener Knut Torbjørn Eggen til Radio Fredrikstad etter kampen.
Skriver fredrikstadfk.
Hørte han sa det jeg også, håper det stemmer og at vi får inn en skikkelig ledertype baki der!
Det som er mye værre er Czwartek. Han sliter virkelig med plassering, taklingsstyrke og spilleforståelse. Hvorfor i allverden stakk han ikke ut benet når Andresen kom igjennom på 1-1 scoringa. Og er piiroja den eneste som forstår prinsippet med sikring? Han må jo spille sikring for alle de tre andre i backlinja i tillegg til seg sjøl.
Utrolig skuffa...vi har ingen spillere på benken som kan komme inn å snu på kampbildet. Slik det ser ut, så mangler vi begge førstevalgene på stopper- og spiss-plass til hamkam-kampen.
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
kansje vi kjøper stoppere nå.. eller skal vi stole på dem vi har ?
Synes du de er noe å stole på?
Ungaren har skuffet og er i hvertfall ikke noen bra erstatter etter Bora.
Er vel kun Raio som gjør jobben sin bakkerst.
tamas gjør seg ikke bort.. jeg tror han kommer seg mere etter vært...Opprinnelig postet av keiko99
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
tamas gjør seg ikke bort.. jeg tror han kommer seg mere etter vært...Opprinnelig postet av keiko99
Så du mener at han ikke gjør seg bort, når han leger selvmål.
Husker i Rosenborgkampen ble han rundlurt av Storflor, har flere e.k.s.
Vil bare fram til at han ikke er en forsterkning, men en ny spiller med kvantitet.
Vil bare fram til at han ikke er en forsterkning, men en ny spiller med kvantitet.[/quote]
I dagbladets spillerbørs får Szekeres 5. Bertelsen 4.
Kanskje en av grunnene er at Bertelsen har flere feilpassninger.
Så du mener at han ikke gjør seg bort, når han leger selvmål.Ærlig talt! Etter å ha sett kampen på fotballekstra må jeg si at det selvmålet kunne ha skjedd hvem som helst. At det skal brukes så sterkt mot ham synes jeg er tull.
Husker i Rosenborgkampen ble han rundlurt av Storflor, har flere e.k.s.Nok en gang må jeg si at Rosenborgkampen var et dårlig eksempel, siden jeg synes han gjorde en god kamp der. OK. Han ble lurt en gang eller to, men det skjer faktisk med ALLE forsvarsspillere! Nå må vi slutte å LETE etter feil hos egne spillere og ikke huske på det bra de faktisk gjør! Ellers må jeg si at jeg ikke er så fryktelig skuffa. Jeg hadde ikke regna med poeng Bergen. Men selvsagt surt etter å ha ligget over. Jeg stoler jeg på Mål-Mons, jeg, siden han sier at FFK ikke var noe dårlig lag i dag ;-)
Vil bare fram til at han ikke er en forsterkning, men en ny spiller med kvantitet.
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av bjervell
Han ble lurt en gang eller to, men det skjer faktisk med ALLE forsvarsspillere! Nå må vi slutte å LETE etter feil hos egne spillere og ikke huske på det bra de faktisk gjør!
Visse folk på forumet her ser kun det negative. Greit nok å være kritiske, men det må da gå ann å se det positive noen ganger også?
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Er en enkel grunn til det...
FFK taper,mens andre lag begynner å vinne kamper..
spillerne skylder på dommern.
Nå er jeg ganske sikker på at Raio ikke handset, men selvom Brann ikke scora der, ødelegger dette videre..
Raio må stå over neste kamp og kanskje Rami sin skade er værre enn det vi vet..
Lurer ille på om 2-1 målet var offside oxo, får ikke sett bilde ordentlig, men det ser faktiskt sånn ut..
Men uansett Brann var et bedre lag enn FFK idag ..
.
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Hver gang dommern blåste FFK sin vei var Nevnte Martin Sytern oppe i trynet på dommern, ihvertfall utifra det jeg så av kampen på tv....
Jeg mener på at dommerne bør bli tøffere gi slike spillere kort oftere.......
Greit at noen FFK spillere også sa i fra men ikke på samme måte som Martin....
Bare fordi han kan spille bridge, spilt på landslaget..... så skal han få lov til å gjøre som han vil?
Helt feil
Vil dere lese ett lite referat er det her
Opprinnelig postet av mr_max
Vet ikke om folk fikk m seg hvordan Martin Andreasen holdt på med dommern hele tiden?
Det gjør han jo hver kamp...
Hva betyr det? Er kvantitet noe man kan ha? Kan jeg også få?
Ære være Plankebyen
Det er da mange som har laget selvmål her i verden uten at de er dårlige fotballspillere av den grunn... Og Storflor kjører da rundt med de aller, aller fleste forsvarsspillere - ikke bare i norge - når han setter fart og har dagen...
Nå skal jeg innrømme at jeg ikke så gårsdagens kamp, men selvmålet har jeg sett. Og det er komisk - men kan skje hvem som helst.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av brenne
Kan vi ikke bare sparke han szekeres a? Det går vel ikke an å score sånn vel? Greit nok at det bare var en situasjon, men han henger jo ellers aldri med i angripene p.g.a farten!! Og Czwartek er jo alt for dårlig. bare i dag så var han jo helt på bærtur på 1-1 målet og i tilegg så blir han jo helt desperat når han får ballen når vi ligger under.. Da slår han ballen så høyt og langt som overhodet mulig..
ja tamaz er ikke akkurat trygg trafikk.Viktig med ny stopper fort
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Lykke til resten av sesongen, vi trenger FFK i norsk fotball.
Brann-supporter
Opprinnelig postet av matkri
Må bare få lov til å utrykke min skuffelse over Hoås. mannen er så dårlig at jeg nesten ikke orker å se på når han spiller.... Gi han bort til Lisleby sammen med Sørlie!
Må bare få lov til å uttrykke min skuffelse over slike innlegg - Hoås gjorde da en svært god jobb igår, holder på ballen så alle rekker å komme etter i angrep, virker som mange ikke klarer eller vil se hvor viktig den funksjonen er hos ham innimellom. Har man først bestemt seg for at man ikke liker en spiller så klarer man tydeligvis aldri å ombestemme seg.
---
----
----
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Spark Eggen, ansett Keiko.
Tom Norlie eller Keiko99 ?
Det hadde blitt litt av et syn, sett Keiko99 bjeffa spillerene rundt på banen
---
----
----
Du må gjerne utrykke din skuffelse over andres meninger. Hvor mange hodedueller vant han i løpet av kampen i går? Hvor mange sjanser klarte han å produsere? Han er spiss, og produserer nada forran mål. Greit han klarer å holde på ballen, men med hælspark som ikke kommer frem, og dårlige innlegg, skaper han ikke en verdens ting. Om det er hva du ser etter av kvaliteter hos en spiller, skjønner jeg at du er fornøyd! Vi trenger ikke spillere som står på 35 m og holder på ballen, men spillere som klarer å avvansere fremover på banen. Vi skaper nesten ikke noe fremover. Med litt fart og gjennombrudshissighet hadde vi kanskje vunnet en kamp som i går ved å score ett mål til før brann utlignet. Hoås er etter min mening alt for dårlig for tippeliga spill. Selg han så fort som mulig.
Etter pause er jeg enig i at han ikke spilte bra, men før pause gjorde han faktisk sakene sine godt.
Men noen er jo ute etter å ta ham uansett hvordan han spiller...
---
----
----
Tom :-POpprinnelig postet av SveinHjalmar
Spark Eggen, ansett Keiko.
Tom Norlie eller Keiko99 ?
Det hadde blitt litt av et syn, sett Keiko99 bjeffa spillerene rundt på banen
Fortsetter dette spillet vil plassen være sikret snart.
Dessverre fortsatt endel skjønhetsfeil og enkelte spillere som i realiteten i holder mål, dersom en seriøs vil satse mot å bli ett stabilt godt Tl lag. Selvsagt min vurdering.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
---
----
----
Øyvind Hoås sitt spill var en betydelig årsak til at vi klarte å opprettholde høyt press den første halvtimen og spilte god fotball. Han hadde meget gode mottak og holdt på ballen til midtbanen og backene kom etter slik at vi kunne spille på deres banehalvdel. Jeg ble imponert over hvor gode mottak og pasninger Hoås hadde i 1. omgang. Han vant også overraskende mange dueller mot Sigurdsson, som har vært av Tippeligaens beste og sterkeste midtstoppere i vår! Hoås var jo også veldig nær scoring, men headingen ble reddet på strek.
Etter pause er jeg enig i at han ikke spilte bra, men før pause gjorde han faktisk sakene sine godt.
Men noen er jo ute etter å ta ham uansett hvordan han spiller...
Som om jrg skulle sagt det selv, og det gjorde jeg nesten, bare ikke så bra ;)
Det var det samme i fjor, surpompa supportere klagde og klagde, men han var vel en av grunnene til at FFK ikke rykket ned.
kom hjem fra sydlige trakter i går - men kan vel ikke forvente å ta 3 poeng i Bergen.
fortsatt mange kamper igjen, mange poeng å kjempe om.
ellers, for de som enten så kampen på tv eller tok turen over fjellene, var det liv på tribunene?
Jeg er helt enig med de fleste av dere, men jeg må poengtere at jeg synes midtbanen var drit dårlig hele 2.omgang. Tenker spesiellt på Brenne som daffa rundt dommeren hele tiden. Brukte mer krefter på ham enn noe annet, og det er forferdelig. Dommeren har nok dømt bedre kamper vi skylder ikke på ham, men han burde sett at ikke Raijo handset. Det kan koste oss tre poeng til mandag. Tør ikke tenke på tronseth bak der, grøss grøss.
Akkurat i dette øyeblikk datt vi ned på nedrykksplass. Start øket til 0 - 2 over Lyn. Kan ikke se hvordan dette skal ende. Viking, TIL, Start starter å vinne alle sammen nå. Men ikke FFK!
Eggen bør gå i tenkeboksen!!!!!!!!!
Elleve røe og vite kællær
det så ut som om vår midtbane rett og slett ikke orket å springe mens brann spillerene løp runt som hissige vepser.
Tror dette var bjørkøys dårligste opptreden , han pleier og løpe i 90 minutter.
Ungareren var bedre enn våre sidebacker i går. B og S blir værre og værre.
Lyspunktet i går var Staw og Shaban.
Til de som syntes Hoås var god, han var grei i 1. omgang , mens han falt bare de pustet på han i 2. omgang
Det svakeste i går var Eggen, har sett kamper med Brann før, slippes andresen fri uten punktmarkering, taper motstander laget stor sett hver gang.
Stryk til Eggen for at han ikke sørget for at en med løpskraft står oppe på andresen i 2* 45
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914