FFK - Ham-Kam
---------------------------
math
math
God bedring Dagfinn Enerly
MØKKK!!! Ham-kvalm er og blir et HATLAG.. Hvordan de greier og fullføre kampen uten å få flere kort er en gåte for meg, men det hjelper jo egentlig ikke FFK med å score mål..
Staw synes jeg gjør en god kamp, synes han var god i feltet jeg..
Når det gjelder de to nye, synes jeg de klarer seg greit. Gerrbrand tror jeg vi får mye glede av, mens Miika var litt uheldig , men synes han greier seg bedre en PAC.
Tarik er vel det lysspunktet jeg leter etter, en fantastisk spiller som vær og en forsvarsspiller har problemer med..
Abiodun var god idag, men misslikte sterkt det han gjorde på slutten av kampen.. Usportselig og ligge nede og vil bytte, men når Fjode skriker at de ikke har flere bytter spretter han opp!! Herregud skulle vært tatt fra visumet for det..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Savnet Piroja noe fryktelig i dag...
Vil forøvrig sette spørsmålstegn ved Eggens taktiske egenskaper... Noen som så noe til Berg etter at han kom inn?
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Opprinnelig postet av Tango
Dette var skammelig FFK!
Savnet Piroja noe fryktelig i dag...
Vil forøvrig sette spørsmålstegn ved Eggens taktiske egenskaper... Noen som så noe til Berg etter at han kom inn?
Kom Berg inn????
- i dag er jeg en bitter FFK-supporter....ergelig!
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Det.............-lurer jeg på?!
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Mener iallefall at med Marcus som midtspiss og R.R på midtbanen hadde FFK easy tatt 3 poeng, mao ledelsen ga de bort ifjor.
Når det er sagt så er bare Tarik STOR, Raymond meget bra og seg synes vel også at Bertie gjorde jobben, men resten tja, oppjaget og ukonsentrert.
Slik det er nå, må en snart håpe på mirakler eller at noen hvisker KTE noen kloke ord. Hans taktikk og grep over hva som skjer er nesten uforståelig.
Når han byttet ut Hoås, som ikke hadde vært god, enig i det, la han veien åpen slik at kamma kunne kjøre Marcus fram.
Hva det førte til så vi en konstant trussel .
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Denne kampen var en kamp som "måtte vinnes" for å overleve i tippeligaen.. Det er skuffende å spille 2-2 mot 10 hamar-bønder. Altfor dårlig!
Trenerbytte må til for å ikke rykke ned! Guttene må tennes, de er altfor taffatte, er det noen som er enige i at Nordlie er rett mann? FFK spillerne trenger disiplin
Leste forresten for noen dager siden om det ekstremt bra TIFO showet Plankehaugen skulle fremføre, jeg kom 10 min før kampstart og så ikke mye til noe TIFO-show? Var det tidligere? Eller var de flaggene og dorullene TIFO-showet?
math
Det laget som gikk av banen etter 1. omg, hadde etter min mening klart å justere lagdelene og fått rimelig kontroll på hamkams spillere.
Derfor mener jeg disse byttene var meget taktisk ukloke.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
jeg har`n!!!!!!!!!!!!!! så smatt den mellom bena på`n
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Opprinnelig postet av tomroar
det hadde holdt med 1 bytte, pac skulle vært tatt av etter 10 minutter. Tror det og håper det var hans siste opptreden i rød hvitt. Om ikke kan vi tilskrive et nedrykk på han personlig. Han er vel ansvarlig for ca 30 % av måla i år
Han var vel ansvarlig for 2-2 målet også.
HALLO fotball er et lagspill.
Ære være Fredrikstad
Ellers ville jeg sendt Tronset å Pål på en laaaaaaaaaang straffetur etter den usannsynlig talentløse opptredenen på 1-0! Jeg blir KVALM når jeg ser såkalte "profesjonelle" fotballspillere stå å rekke opp handa som et jævla skolelys i 3 klasse som ivrer etter å lese opp leksa si!! Det er grunn nok til å sette dem på tribunen framover! Gi dem gjerne trekk i lønna å! Noe må gjøres så dem lærer!!!! Det er absolutt ikke første gang i år det skjer bak der!!
AMATØRER
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914