Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget i morgen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 27 sep 03, 17:31
Har KTE tatt ut 11 elveren til kampen i morgen? Noen som vet hvordan laget blir?
Tipper på følgende:
Steinar
Pål, Tor, Jørgen og Stian
Pettersen, Bjørnar, Risholt, Stjerna
Rikke og Ringberg

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 sep 03, 18:03
Hva med Helland??

Tror KTE velger å starte med de samme som sist jeg. Men håper vi får se Risholt utover i kampen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 27 sep 03, 18:08
Tror Jørgen Pettersen blir vraket, Roger Helland i forsvar, Christian Petersen blir vraket, Roger Risholt inn

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 sep 03, 18:11
Hvis Jørgen Pettersen blir vraket så vil vel det evt. ha noe å gjøre med at fremtiden hans i FFK er høyst usikker. Noe sier meg at en eller flere andre klubber har kommet med tilbud som han er fristet av?

At Christian Petersen evt. blir vraket vil ikke være noen stor overraskelse. Helland er solid i midtforsvaret, men han og Trondsen sammen kan til tider gå litt sakte.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 27 sep 03, 18:25
samme laget som mot mandal, ,med et par bytter: Risholt inn for Petersen, Helland inn for Jørgen( han tråkka jo over mot mandal).

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03

Lagt til: 27 sep 03, 18:56
Jeg tror ikke at Jørgens kontraktsforhandlinger har noe å si for om han spiller eller ikke. Tror KTE tar ut det beste laget til hver kamp.

Fasen

FFK for alltid!!!

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 27 sep 03, 19:05
Er Melo definitivt ute med skade ennå?
Fasan har rett; Eggen tar de han mener er best mot HamKam i morgen, uansett hvor de måtte spille neste sesong.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 28 sep 03, 09:23
Jeg tok ikke så ille feil, bortsett fra at Stian er ute pga skade. Da går Helland inn i midtforsvaret, mens Jørgen spiller back.
Jeg er enig at Helland og Tor mangler en del fart, men de tar det igjen på plasseringsevne og duell spill. Helland er god til å lese spillet, så har de Jørgen som en "reservekeeper". Jørgen har avverget de mest utrolige sjanser tidligere kamper fra back plass.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914