Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad - Ham-Kam 4-1

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 28 sep 03, 18:09
Helt vanvittig!! Hvordan kunne jeg gå glipp av dette! Hva synes dere folkens?

Jeg kommer hjem til Hønefoss-kampen!! (Ikke tull engang! ;))

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 28 sep 03, 18:16
Den kampen skal jeg også på, om jeg så må GÅ fra Oslo... Pokker heller, nå får det være nok radio på en stund...

Men 4-1 er over all forventning... Blir usedvanlig glad inni meg av sånt...

:ffk::ffk::ffk:

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 28 sep 03, 18:36
Fantastisk!!

Mektig imponert! :D

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 28 sep 03, 21:26
Du gikk glipp av noe stort i kveld, Holters, men vi kan vel satse på ønskereprise mot Hønefoss? Ser egentlig ingen grunn til at vi ikke skal få det :D

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 28 sep 03, 22:09
Dette var bare så utrooooolig bra. Jeg tilhører nok de som har gått mellomfornøyd + fra Statoin selv om de har vunnet. Ikke fordi jeg krever shampisafoppal hver kamp, men fordi jeg har vært usikker på om vi er bra nok for toppen når kampene preges av mange feil, usikkert forsvar og en del rufsete spill.
Men nå må jo alt ligge til rette: Dadason har spilt seg varm og viser sitt kjempepotensiale og fungerer perfekt sammen med Ringberg, Søder viser klasse, Risholt er sitt gamle jeg, Bjørnar sliter og river ustanselig, og forsvaret virker solid. Vi har snart en Melo tilbake som har begynt å levere. Og hverken Hamkam, Hønefoss eller Raufoss er superlag.
Når tror jeg på opprykk. Dette er helt utrolig morrrrro!
Jadda jadda, jeg VET det er 15 pinner til å spille om, og at hver kamp blir en cupfinale og alt det der.
Uansett: FFK ligger best an til opprykk 5 kamper før strek settes og det skal telles opp.

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 29 sep 03, 00:01
Heia for deg også Holters!

Du får nok oppleve det igjen mot
Hønefoss.

Hilsen "NATTEVAKT:ffk:A"

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 29 sep 03, 00:01
helt utrolig kamp idag! det gjentar seg mot Hønefoss, det gjentar seg Moss, og vips så er det Tippeliga neste år på oss (fant den på sånn i farten) :p

Jeg tror at vi minst tar 10 poeng i de siste fem kampene (seier Hønefoss, Moss, Oslo Øst) Dermed avgir vi 5poeng, mens Hønefoss avgir tre av sine til oss. Det betyr så vidt jeg kan se at da Hønefoss må vinne alle de andre kampene sine for å ende likt som oss, mens vi har mye bedre målforskjell. Stemmer ikke dette? Mao, sjansene er nå VIRKELIG store for at vi skal rykke opp! :D

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914