Husk meg
Brukernavn
Passord

Prosjekt "Banner"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 28 sep 03, 22:31
Vellykket debut, for deler av banneret.
Banneret som ble brukt i dagens kamp var på ca 500 m2. Det gjennstår altså fortsatt en del sying, og ikke minst maling av motiver på det.
Mye positiv respons fra folk, og pengeinnsamlingen vi har hatt under dagens kamp var svært innbringende (2200,-) Budsjettmessig er vi mer eller mindre i mål, så det skal ikke stå på pengene for om vi fullfører prosjektet eller ikke. MEN: Under dagens kamp, var det bare såvidt vi fikk lov til å bruke, av frykt for om det var laget av brannfarlig materiale. Jeg fikk beskjed om ikke å legge flere timer i det før dette var sjekket, og godkjent.
ALLE lag i skandinavia (innkludert Norge) og Europa bruker stoff fra den samme fabrikken, Enga og Bastionen har fått dispensasjon fra brannvesenet, så vi håper at det ikke vil by på problemer i "fopallbyen" Fredrikstad heller.
Satser på å skaffe til veie nødvendige opplysninger fra SINTEF om at dette er brannhemmende materiale, og så får vi bare håpe at brannvesenet ikke velger å se for firkantet på en søknad om å få bruke det flere ganger både denne og neste sesong.
Da kan jeg love at banneret vil bli enda større og mer fargerikt til neste kamp (såfremt leveransen fra Italia går som planlagt).

---------------------------

Macka fra start!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 29 sep 03, 00:04
Noen hadde jo vridd banneret andre gangen. Så ut som en rød og hvit sløyfe. Sånn skal jeg ha meg på julebordet!
Det må da finnes noen slags brannhemmer man kan ha på? Spør sintef og eller brannvesenet. Det trengs vel et litt stort basseng for å dynke det i brannhemmer og så kan det tørke i slangetørketårnet på brannstasjonen?

Uansett så var det veldig kult å se det i aksjon. Og det skulle bli rundt 750m2?

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 29 sep 03, 10:01
Jeg var blant dem som stod helt nede og skulle trekke det opp andre gangen og da var det full forvirring bortover om hvilken kant som var rett. Det bør lages en spesiell kant som skal være øverst. Med et så stort banner kan det lett bli en sløyfe eller 2 ut av det.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 29 sep 03, 21:21
Vil bare gi min fulle tilslutning til dette prosjektet. Et glimrende tiltak.

Any given sunday

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914