Eggen ønsker Enerly og Blixt fra RBK
Så plutselig en artikkel i VG om at FFK ønsker RBK-spillere. Etter det som står så er det Dagfinn Enerly og Lars Blixt som er de 2 interesante. Nå begynner det å bli mange ønsker her, tar vi med Rune Buer også så burde vi jo snart ha et lag som er klar til å sloss i TL. Trenger vel fortsatt en god venstreback, selvom Jørgen herjet på den plassen i går.
Anduril
Anduril
---------------------------
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Tenk Enerly på kanten - inleggene hans... og luftstyrken vi har sentralt på topp....
Rune Buer kjenner jeg fra sykkel, ski og fotball når jeg selv var aktiv. En meget allsidig idrettutøver som virkelig har blomstret i det siste. Kan umulig bli ett bomkjøp!
Lars og Simen vet jeg ikke så mye om egentlig...noen som vet mer som de kan dele med oss andre ?
Rune Buer kjenner jeg fra sykkel, ski og fotball når jeg selv var aktiv. En meget allsidig idrettutøver som virkelig har blomstret i det siste. Kan umulig bli ett bomkjøp!
Lars og Simen vet jeg ikke så mye om egentlig...noen som vet mer som de kan dele med oss andre ?
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Her kommer Lars Blix :
Kallenavn: Lars
Fødselsdato: 10.08.1976
Fødselssted Trysil
Høyde 174 cm
Han er vel først og fremst forsvarspiller når jeg tenker meg om ? Mulig at han faktisk er venstre back .... Må ærlig inrømme at jeg ikke husker hvilken posisjon han liker seg best i nå.
Kallenavn: Lars
Fødselsdato: 10.08.1976
Fødselssted Trysil
Høyde 174 cm
Han er vel først og fremst forsvarspiller når jeg tenker meg om ? Mulig at han faktisk er venstre back .... Må ærlig inrømme at jeg ikke husker hvilken posisjon han liker seg best i nå.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Er han ikke høyreback da? Kan kanskje også bruker på høyre midtbane?
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Blixt har vel spilt mest høyreback, men også venstre. Vi trenger i hvert fall ny, god venstreback i Tippeligaen.
Pereira vil være glimrende
Pereira vil være glimrende
Vi trenger en venstreback og en høyre kantspiller.
I tillegg bør stallen bli sterkere. Brenne, Enerli, Buer Johansen syns jeg er en god ide. Blixt kjenner jeg for dårlig. Pereira ville vært topp, men han skrev nylig en ny kontrakt med Viking.
Var akkurat inne på mossesiden. Nå sutrer de igjen. Det ville vært en fordel om de prøvde å gjøre noe selv, ikke bare klage på andre. Men det er vel formye forlangt når vi vet hvem de er.
I tillegg bør stallen bli sterkere. Brenne, Enerli, Buer Johansen syns jeg er en god ide. Blixt kjenner jeg for dårlig. Pereira ville vært topp, men han skrev nylig en ny kontrakt med Viking.
Var akkurat inne på mossesiden. Nå sutrer de igjen. Det ville vært en fordel om de prøvde å gjøre noe selv, ikke bare klage på andre. Men det er vel formye forlangt når vi vet hvem de er.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Adressa Avisen skriver at Rosenborg stallen skal slankes når sesongen er ferdig, er ikke umulug at de kommerLes her
Slettes ikke umulig at det kommer slengende en kar eller to fra Trondheim, men det aller første som trengs er som andre nevner en venstreback. Noen som har noen bra kandidater annet enn Pereira?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914