Husk meg
Brukernavn
Passord

FB eller Demokraten?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 29 sep 03, 12:45
Hvilken avis er flinkest til å dekke FFK? Jeg klarer ikke helt å bli enig med meg selv. FB kommer ut flest ganger, men "lillebror" Demokraten er minst like bra i sitt stoff. Hva synes vi?

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 29 sep 03, 13:10
Personlig syntes jeg FB er best, de har mer stoff noe som sier seg selv når avisa kommer hver dag.

De dekker alle kamper live.

FB`s nettutgave er mange hakk bedre enn demokraten.

Nei her er det klasseforskjell.

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 29 sep 03, 21:11
Jeg synes faktisk Demokraten hadde en mye bedre dekning av kamma-kampen; de hadde fått med seg litt om Jørgen og hadde en grei betraktning i en egen kommentar. FBs dekning av et slikt fantastisk skue som det var på stadion var jo direkte tam.

---------------------------

Any given sunday

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 29 sep 03, 21:36
Min subjektive oppfatning er at de to avisene egentlig ikke kan sammenlignes. :D De kan heller ikke kalles konkurrerende medier. Den konkurransen har nok FB (dessverre?) vunnet foreløpig. Men janteloven eksisterer i beste velgående her i byen, og det er mange som har den holdningen at de ikke liker FB og "deres arrogante journalister."

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 01 okt 03, 08:22
Endret: 01 okt 03, 08:24
...mitt inntrykk er at FB har som målsetning å ha noe om FFK HVER dag, noe som gjør artiklene noe tynne. Demokraten derimot har journalistisk bedre artikler...

Jeg skulle ønske meg fra FB`s side mere utfyllende artikler...

Stadion på FMV!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914