FB eller Demokraten?
Hvilken avis er flinkest til å dekke FFK? Jeg klarer ikke helt å bli enig med meg selv. FB kommer ut flest ganger, men "lillebror" Demokraten er minst like bra i sitt stoff. Hva synes vi?
Personlig syntes jeg FB er best, de har mer stoff noe som sier seg selv når avisa kommer hver dag.
De dekker alle kamper live.
FB`s nettutgave er mange hakk bedre enn demokraten.
Nei her er det klasseforskjell.
De dekker alle kamper live.
FB`s nettutgave er mange hakk bedre enn demokraten.
Nei her er det klasseforskjell.
Jeg synes faktisk Demokraten hadde en mye bedre dekning av kamma-kampen; de hadde fått med seg litt om Jørgen og hadde en grei betraktning i en egen kommentar. FBs dekning av et slikt fantastisk skue som det var på stadion var jo direkte tam.
---------------------------
Any given sunday
Min subjektive oppfatning er at de to avisene egentlig ikke kan sammenlignes. :D De kan heller ikke kalles konkurrerende medier. Den konkurransen har nok FB (dessverre?) vunnet foreløpig. Men janteloven eksisterer i beste velgående her i byen, og det er mange som har den holdningen at de ikke liker FB og "deres arrogante journalister."
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
...mitt inntrykk er at FB har som målsetning å ha noe om FFK HVER dag, noe som gjør artiklene noe tynne. Demokraten derimot har journalistisk bedre artikler...
Jeg skulle ønske meg fra FB`s side mere utfyllende artikler...
Jeg skulle ønske meg fra FB`s side mere utfyllende artikler...
Stadion på FMV!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914