Fifa 07
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Kommer aldri tell å slå PES!!
FIFA klarer ikke å få vekk bugsa!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Har enda større forventninger til 07 enn jeg hadde til 06. Utifra det jeg har lest av folk som har testa FIFA 07 og Winning Eleven 10 (Japanske PES 6) og sammenliknet de to, så ser det veldig bra ut i år.
2006 - Året vi sier farvel til gamle Stadion.
2007 - Året vi hilser nye Stadion velkommen.
Målet er at det skal være så realistisk som mulig! FIFA klarer ikke å fjerne bugsa, men det blir bedre for hvert år!
Men døm 3 største feila er der enda! Døm klarer døm ikke fjerne!
Opprinnelig postet av Hjælmen
Målet er at det skal være så realistisk som mulig! FIFA klarer ikke å fjerne bugsa, men det blir bedre for hvert år!
hvilke feil er det da mr hjelm?
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Kommer aldri tell å slå PES!!
Så sant så sant...
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Fifa har problemet med og få det realistisk.. Har irritert meg forsåvidt på vær utgave, men det bør være fiksa nå..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
1. Cornere! Stiller du en spiller på første stolpe, inni mål. Blir det mål når corneren blir slått med rett kraft!
2. Frispark fra 30-50 meter! Sikter du rett på ballen(midten), slår keeperen alltid ballen i mål! Full kraft!
3. Vingspill. Løp nedover vingen og legg inn! Ballen blir garantert heada i mål 8 av 10 ganger!
Dette skjer når jeg speller aleine på worldclass eller på FIFA kvelder sammen med kæmmisær!
Skjer ikke på PES
det skjer på meløsOpprinnelig postet av fredrikstadpatriot
1. Cornere! Stiller du en spiller på første stolpe, inni mål. Blir det mål når corneren blir slått med rett kraft!
2. Frispark fra 30-50 meter! Sikter du rett på ballen(midten), slår keeperen alltid ballen i mål! Full kraft!
3. Vingspill. Løp nedover vingen og legg inn! Ballen blir garantert heada i mål 8 av 10 ganger!
Dette skjer når jeg speller aleine på worldclass eller på FIFA kvelder sammen med kæmmisær!
Skjer ikke på PES
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Hvor er "meløs" a Keiko??
Melløs
Hvor er "meløs" a Keiko??
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914