Bertelsen ute resten av sesongen?
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Morgan Andersen var på stadion i hvertfall... Tror desverre ikke det kommer flere spilere for denne gang.. Vi får bare ha troa på de som allerede er i stallen!
Opprinnelig postet av Husgutt
håper vi låner en spiller ut sesongen.... tamas er for dårlig.. nei, dette var triste nyheterHar du sett Tamas spille på beckplass?
Hvis Bjørkøy må på beck, da mister vi selvsagt litt offensivt. Men til gjengjeld åpner det for Stadheim på midten.
Jeg er derfor ikke så sikker på at det svekker oss så voldsomt...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Husgutt
håper vi låner en spiller ut sesongen.... tamas er for dårlig.. nei, dette var triste nyheterHar du sett Tamas spille på beckplass?
Hvis Bjørkøy må på beck, da mister vi selvsagt litt offensivt. Men til gjengjeld åpner det for Stadheim på midten.
Jeg er derfor ikke så sikker på at det svekker oss så voldsomt...
Jeg har sett Tamasz spille back hvertfall, 3-4 kamper for TIL. Da var han forferdelig. Og han er visst bedre som stopper, og han har ikke akkurat imponert meg i den posisjonen heller for å si det mildt. Nei, han må være en kriseløsning.
Bruk heller Jonna som back, vi har både Simen Brenne og Anders Stadheim som kan ta plassen til Jonna på midten.
Jeg tror heller ikke vi blir noe svekket med at Bertie ikke kan spille på en stund, tror faktisk at Jonna er bedre defensivt, og med så mange offensive spillere i laget vårt kan det hende det blir en bra løsning. Ironisk nok åpner Berties skadeavbrekk opp for Brenne og Stadheim, så noe positivt kommer ut av det.
Det blir ikke hentet noen erstatter for Berthelsen...
http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article725187.ece
"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tamas har rutine, er god på offensiv og defensiv dødball. Tror dette blir ok. Det som er synd er at PAC blir den eneste med stor fart i backrekka.
Hallo?? Har du sett Patrik G. i løpsdueller?? Han er minst like rask som PAC.
Synd å miste Bertil i så mange kamper!!!
Håper Jonna tar hans plass på backen...
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tamas har rutine, er god på offensiv og defensiv dødball. Tror dette blir ok. Det som er synd er at PAC blir den eneste med stor fart i backrekka.
Hallo?? Har du sett Patrik G. i løpsdueller?? Han er minst like rask som PAC.
Har ikke registrert det. I så fall er det veldig fint.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Nå har vi en såpass mange spillere som kjemper om plassene på midten at Jona helt klart kan ta venstre back plassen. Tror det er det tryggeste å gjøre nå. Med Stadheim og Brenne på midten og Berg som ett defensivt anker, skulle vi være godt rustet.
Jeg vil samtidig ønske Berti god bedring og vi håper han kommer raskt tilbake.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg vil heller har Bjørkøy som back istedet for Szekeres (skrekk og gru).
Mitt lag vil da bli:
Rami Shaaban
Pål André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, John Anders Bjørkøy
Hans Erik Ramberg
Simen Brenne Anders Stadheim
Tarik Elyounoussi Raymond Kvisvik
Hermanni Vourinen
Evt. bytte om på Hansi og Anders, er jo mulig Anders er god som defensivt anker. Christian Berg har gjort en god jobb, men jeg mener vi har spillere som er bedre enn han.
De to siste kampene har vi gjort det bra. Og da har vi hatt C.Berg som defensivt anker.
Og nå vil du endre det som har gitt suksess ? Siden Brenne og Stadheim er veldig offensive,
vil det jo nesten bli en 4-1-5 formasjon. Dette lukter det maaaange baklengs av.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
når vi har spilt med brenne, jonna og hansi har vi stort sett spilt i en 4-2-3-1 formasjon. etter at berg kom inn har vi gått mer over til en klassisk 4-3-3 rosenborg formasjon med skammelsrud som anker og en indreløper på hver side av playmakeren. personlig har jeg mye mer tro på den sistenevnte. spiller vi med to defensive midtbanespillere, er de også nødt for å ta offensive initiativ. dette kan føre til at de "flyr som gærne høns utpå der". da rosenborg var gode, visste alle på laget at skammelsrud lå og snappet baller og fordelte dem videre. berg har også i de to kampene vist seg å være utmerket i denne rollen. fortsetter han på dette viset (langt fra sikkert), mener jeg at det eneste fornuftige vil være å fortsette med han der.
sklitakling: selv om simen og stadheim har store offensive kvaliteter, betyr ikke at de som indreløpere vil ligge like høyt som simen gjorde i 4-2-3-1 formasjonen.
med ffk til champions league!
Veldig synd at vi mister Bertie akkurat nå. Bjørkøy har blitt uvurderlig på midtbanen. På tross av det ser heller ikke jeg at det er noen annen utvei enn å flytte Bjørkøy ned på backen, desverre. Tamas tror jeg ikke holder mål på backplass.... spesielt med tanke på at han er dårligere som back enn stopper. Dessuten mangler han en del på fart..noe som er viktig å ha på backplass.
Jeg stiller meg uforstående at mange vil flytte Berg ut av laget. Etter Bergs innstreden med sin defensive ankerrolle, har vi blitt langt tryggere defensivt. Vi har rett og slett fått en ny dimensjon i laget. Derfor vil han være selvskreven... faktisk den av midtbanespillerne som er sikret en plass i startelveren slik situasjonen er nå. Den andre som er ganske sikker, er nok Ramberg. Da gjenstår det en plass, og den må Brenne og Stadheim kjempe om. Brenne har på ingen måte spilt seg inn på laget etter innhoppet mot Start. Til det var de øvrige midtbanespillerne for gode. Når det gjelder Stadheim, trenger han kanskje litt tid? Derfor antar jeg at Brenne kniper plassen foran han i kampen mot VIF... dvs HVIS Bjørkøy blir flyttet ned som back.
Når det gjelder midtspissplassen, er det mulig at Toth får beholde den... ihvertfall i første kamp. Finnen trenger nok også kanskje mer enn 3-4 dagers trening før han går rett inn på laget? Uansett - han vil være en joker på benken og helt sikkert slippe innpå i 2. omg.
Da vil mitt lag bli som følger:
Rami
PAC - Raio - Gerrbrandt - Bjørkøy
Berg
Ramberg Brenne
Tarik Kvisvik
Toth
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 01 sep 06, 11:11
Endret: 01 sep 06, 11:12
Jeg kunne tenkt at dette laget blir prøvd utover høsten.
Shabaan
PAC Raio Gerrbrandt
Brenne Bjørkøy
Tarek Stadheim Raymond
Heavy Toth
FFK på toppen i 2006
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Shabaan
PAC Raio Gerrbrandt
Berg
Stadheim Brenne Bjørkøy
Tarek Heavy Raymond
2006: CL, RL, "the double"...
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 01 sep 06, 11:50
Endret: 01 sep 06, 11:51
Opprinnelig postet av Costanza
Faktisk 100 % enig i at laget til RC2 er det som bør starte neste kamp. Ikke noe poeng å endre for mange spillere eller formasjon nå.
Det er nok både den mest realistiske og fornuftige oppstillinen mot Vålernga. Stadheim og Heavy vil nok bli byttet inn etterhvert, men starter neppe.
Dersom Heavy skal starte allerede denne kampen, så må han nok imponere voldsomt på de få treningene han får før kampen. Det samme gjør seg nok gjeldende med Stadheim, selv om sjansene for at Heavy starter nok er større enn at Stadheim starter.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914