Bertelsen ute resten av sesongen?
Men Szekeres skal være langt bedre som midtstopper enn venstreback, og når mange ikke har blitt imponert over han i midtforsvaret, er det jo litt skummelt å tenke på han som back. Han imponerte heller ikke som venstreback i Tromsø... Backer uten tempo er en skummel ting i dagens fotball, hvor mange lag har hurtige kantspillere.
Håper imidlertid ikke Bjørkøy må spille back heller. Han er utrolig viktig på midtbanen, vår beste midtbanespiller for tiden. Synd om han blir plassert i en backposisjon.
Dette var en kjedelig situasjon, men vi har hele tiden vært klar over at vi har vært sårbare på backene mtp skader - som før eller siden måtte komme.
---------------------------
Bjørn Jervell Hansen
Fra nå av nektes alle FFK spillere landslagspill, for h*****
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Opprinnelig postet av Møklegård
Jeg vet ikke om du antyder at Bertelsen ble skadet på landslagstrening her, men det riktige er uansett at han pådro seg skaden i kampen mot Start.
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Møklegård
Jeg vet ikke om du antyder at Bertelsen ble skadet på landslagstrening her, men det riktige er uansett at han pådro seg skaden i kampen mot Start.
Det jeg antyder er at Hareide tar ut skadede spillere til landslaget.... og presser dem slik at skaden blir verre.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Laget vårt, byen vår!!!!
Jeg vil heller har Bjørkøy som back istedet for Szekeres (skrekk og gru).
Mitt lag vil da bli:
Rami Shaaban
Pål André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, John Anders Bjørkøy
Hans Erik Ramberg
Simen Brenne Anders Stadheim
Tarik Elyounoussi Raymond Kvisvik
Hermanni Vourinen
Evt. bytte om på Hansi og Anders, er jo mulig Anders er god som defensivt anker. Christian Berg har gjort en god jobb, men jeg mener vi har spillere som er bedre enn han.
tror vi bør hente inn en litt mere sikker venstre en bjørkøy, men jeg er sikker på at berti kommer seg på bena
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Laget vårt, byen vår!!!!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Vi må nok dessverre se på det som en bonus om han spiller mer for oss i år.
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Vi har sikkert spillere som er bedre enn Christian, men jeg tviler på om vi har noen som er bedre enn han i rollen som defensivt anker. Stadheim er en offensiv spiller, og med oppsettet ditt har vi tatt ett steg frem (VIF+Start-kampen) og to tilbake (som resten av sesongen)... Greit nok at vi har fått en forsterkning i bakre firer med Gerrbrand, men det jeg (og en del andre) har savnet tidligere i år er samhandlinga mellom forsvar og midtbane - først og fremst i det defensive arbeidet.Jeg vil heller har Bjørkøy som back istedet for Szekeres (skrekk og gru).
Mitt lag vil da bli:
Rami Shaaban
Pål André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, John Anders Bjørkøy
Hans Erik Ramberg
Simen Brenne Anders Stadheim
Tarik Elyounoussi Raymond Kvisvik
Hermanni Vourinen
Evt. bytte om på Hansi og Anders, er jo mulig Anders er god som defensivt anker. Christian Berg har gjort en god jobb, men jeg mener vi har spillere som er bedre enn han.
Med den offensive midtbanen vi har har vi ikke så mye behov for offensive sidebacker. Men vi bør ikke sette Hansi inn som et defensivt anker. Det har fungert dårlig tidligere...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914