Husk meg
Brukernavn
Passord

hvor mange interesseorganisasjoner støtter du?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 08 sep 06, 13:35

og hvilke ? ja?

La meg først si at dette er overhodet ingen skrytetråd.. For jeg er ikke flink i hele tatt.. Men er nysgjerrig på hvor mye dere støtter og kanskje denne tråden  også kan inspirere til å bidra litt mer ...

Jeg har tidligere støttet Leger uten grenser..

I år har jeg meldt meg inn i Røde Kors, og signa meg nettopp opp som elitemedlem i WWF (1000 kr i året)..

burde naturligvis støttet så mye mye mer..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 08 sep 06, 13:52
Endret: 08 sep 06, 13:53

Jeg støtter en rekke organisasjoner som får statsstøtte. Ettersom jeg betaler (litt) mer skatter og avgifter enn gjennomsnittet, så er jeg fornøyd med det i utgangspunktet. Jeg er dog ikke alltid fornøyd med hvordan disse pengen fordeles.

Noe ganger kan det oppstå situasjoner som gjør spesielt inntrykk på meg. I disse situasjonene kan det hende at jeg gir en ekstra pengestøtte. Seneste eksemplene på dette er Tsunamien i Asia og Enerlys skade.  Det kan også være organisasjoner som gjør et spesielt inntrykk som kan få en oppmerksomhet.

Jeg gir når jeg føler for det/ støtter de jeg føler for å støtte på eget initiativ. Gir ikke til tiggere.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05

Lagt til: 08 sep 06, 14:01
De jeg støtter er -Trafikk og ulykkesskaddes landsforening. Grunnen til det er at de gjør en fantastisk jobb for de som er blitt skadd, inklusive meg sjøl. De skaffa meg gode advokater gratis som hjalp meg å føre min sak, og ett godt samspill med andre skadde.
Ellers så støtter jeg ikke så mange, grunnen er enkel-dårlig råd... Men har også som ovenstående støttet Enerly og Tsunamien i Asia.

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 08 sep 06, 15:37
Er bare medlem i amnesty, men trøster meg med at min bedre halvdel er flinkere

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 11 sep 06, 12:49
Humanetisk Forbund og har fadderbarn via Plan.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914