hvor mange interesseorganisasjoner støtter du?
og hvilke ? ja?
La meg først si at dette er overhodet ingen skrytetråd.. For jeg er ikke flink i hele tatt.. Men er nysgjerrig på hvor mye dere støtter og kanskje denne tråden også kan inspirere til å bidra litt mer ...
Jeg har tidligere støttet Leger uten grenser..
I år har jeg meldt meg inn i Røde Kors, og signa meg nettopp opp som elitemedlem i WWF (1000 kr i året)..
burde naturligvis støttet så mye mye mer..
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Jeg støtter en rekke organisasjoner som får statsstøtte. Ettersom jeg betaler (litt) mer skatter og avgifter enn gjennomsnittet, så er jeg fornøyd med det i utgangspunktet. Jeg er dog ikke alltid fornøyd med hvordan disse pengen fordeles.
Noe ganger kan det oppstå situasjoner som gjør spesielt inntrykk på meg. I disse situasjonene kan det hende at jeg gir en ekstra pengestøtte. Seneste eksemplene på dette er Tsunamien i Asia og Enerlys skade. Det kan også være organisasjoner som gjør et spesielt inntrykk som kan få en oppmerksomhet.
Jeg gir når jeg føler for det/ støtter de jeg føler for å støtte på eget initiativ. Gir ikke til tiggere.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ellers så støtter jeg ikke så mange, grunnen er enkel-dårlig råd... Men har også som ovenstående støttet Enerly og Tsunamien i Asia.
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914