Til Harry Hansen ang. Jørgen P.
Det viktigste i din jobb må jo være å fokusere på hva som til enhver tid vil være til det beste for klubben. I saken ang. forhandlinger med Jørgen P. mener jeg bestemt at du/dere har feil fokus. Det bør være uinteressant hva dere mener er moralsk riktig osv. for en en ung spiller å kreve osv, men heller fokusere på hvilke kvaliteter klubben kan sikre seg for de pengene man til enhver tid har til rådighet.
Med dette mener jeg at dere heller bør tenke på hva en evt. erstatter på Jørgen Ps nivå vil koste klubben. Helt kynisk sett, altså bare hvor mye kvalitet man får for penga, vil man garantert ikke kunne finne noe liknende et annet sted (hvis vi går ut i fra at mannen er tilbudt et sted mellom 150 og 200 tusen). I tillegg må det også regnes som en verdi at han er ung og at han har lokal forankring. Konsekvense er jo at klubben må ut med mer penger for en erstatter på Jørgens nivå, en det det ville koste å beholde han. Det blir feil i mine øyne.
Ellers vil jeg takke Harry og de andre i ledelsen for en ellers glimrende jobb i år. Vi er på topp og det er naturligvis også deres fortjeneste...:ffk:
Med dette mener jeg at dere heller bør tenke på hva en evt. erstatter på Jørgen Ps nivå vil koste klubben. Helt kynisk sett, altså bare hvor mye kvalitet man får for penga, vil man garantert ikke kunne finne noe liknende et annet sted (hvis vi går ut i fra at mannen er tilbudt et sted mellom 150 og 200 tusen). I tillegg må det også regnes som en verdi at han er ung og at han har lokal forankring. Konsekvense er jo at klubben må ut med mer penger for en erstatter på Jørgens nivå, en det det ville koste å beholde han. Det blir feil i mine øyne.
Ellers vil jeg takke Harry og de andre i ledelsen for en ellers glimrende jobb i år. Vi er på topp og det er naturligvis også deres fortjeneste...:ffk:
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
De kan ikke forandre hele lønnstrukyuren i klubben pga Jørgen. Tipper klubben har tilbudt det du antyder og at Jørgen forlanger det dobbelte. Hva da?
Tipper at FFK om et par år vil være andre- kanskje tredjevalget til unge fotballspillere mht hvor de har lyst til å spille. Det vil si etter RBK og muligens Brann hvis de skjerper seg. Håper at FFK legger seg på en politikk etter det så vi slipper å kjøpe horer sånn som møkkalag som Stabæk eller LSK er nødt til. Det går vel ikke an å ha hjerte for sånne klubber?
Derfor er jeg fornøyd med at det ser ut til at de prioriteter lokale spillere (Brenne, Pereira, Buer Johansen mfl). Smart!
Derfor er jeg fornøyd med at det ser ut til at de prioriteter lokale spillere (Brenne, Pereira, Buer Johansen mfl). Smart!
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Tipper klubben har tilbudt det du antyder og at Jørgen forlanger det dobbelte. Hva da?
Ja men det er jo nettopp det som er poenget mitt!! HH tror altså at han kan få en spiller med Jørgen Ps kvaliteter til 150-200 tusen... Det får han ikke. Han må justere oppover.
Lurer på hvilket tippeliga-lag (som FFK ønsker å bli) med ambisjoner, som har en midtstopper med 150 tusen i året...??? Finnes ikke.
Hvor har du det fra at han får 150 000? Ufattelig fort hvordan rykter og synsing blir "sannhet" på internett.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ser at Jørgen P er aktuell for Moss nå.
Lykke til i moss da jørgen og 2 div
www.fotballrevyen.no/?aid=3730rgen er
Lykke til i moss da jørgen og 2 div
www.fotballrevyen.no/?aid=3730rgen er
Trur klubben og Jørgen blir enige jeg. Hvis jeg hadde vært Jørgen ville jeg kanskje vært hakke mer ydmyk. Vi er på vei til eliten, forsterkninger er på vei. Jørgen er en spiller med stort potensiale, men jeg vil anta han fortsatt ikke er en spiller man putter i startelleveren på et eliteserie lag.
Opprinnelig postet av Costanza
Hvor har du det fra at han får 150 000? Ufattelig fort hvordan rykter og synsing blir "sannhet" på internett.La oss si det sånn at det er en veldig sikker kilde... Altså er det et faktum og ikke synsing. Håper at du er såpass oppegående at du forstår at jeg ikke `blenger` ut navnet til den personen her...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914