Husk meg
Brukernavn
Passord

Medlemsmøte 13.sept.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 sep 06, 22:26
Endret: 13 sep 06, 22:27
jeg syns det allikevel er råttent... å velge mellom billig og bak mål og dyrt på langsiden, er for meg som å velge mellom to onder...

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 13 sep 06, 22:29
Endret: 13 sep 06, 22:31

Morgan Andersen er utrolig "proff". På under en halv time, klarte han, med god hjelp av andre komersielle krefter å overbevise de fremmøtte plankehaugenmedlemmer, at det er bedre for oss å stå bak mål. 

Med argumenter som at vi høres bedre fra den tribunen.

Bedre fasiliteter. Billigere plasser, og at klubben taper penger på at vi får våre lovte plasser på langsiden.

Høres Kanaris eller Klanen dårlig fra langsidene? Ser vi bedre fra kortiden?

Er det ikke bra nok fasiliteter på langsiden, hvor prisen er høyere?

Jeg må stille spørsmålet.  Er Plankehaugen den eneste supporterklubben i norge som faktisk har valget mellom langside og kortside; velger KORTSIDE?

Men heldigvis så ble det bestemt på dette medlemsmøte, at denne avstemming bare er rådgivende!!

Jeg tror faktisk ikke  de fleste i Plankehaugen ønsker å stå bak mål.

 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 sep 06, 22:43

Før jeg kom på møte så viste jeg hva jeg skal stemme og tenker en littegrann utviklingen i Plankehaugen så er kortsiden en bedre løsning enn langsiden. Nå ønsker ikke jeg å debattere i lange baner her men vil kun skrive MINE , og det er kun MINE argumenter for hvorfor jeg stemte kortside.  Bedre mulighet for utvikling med tanke på at vi får med oss både folk fra gressvik og klokkesvingen. Større plass for TIFO utførelser. Taket på kortsiden er mer akustisk enn på langsiden . Det er lettere å få med seg alle på kortsiden om å synge enn dem på langsiden. Jeg er på kampen i utgangspunktet for å støtte laget. For meg er det viktig at laget vinner men om jeg ikke ser om det var straffe eller ikke det bryr jeg meg imme mye om og derfor synes jeg ikke det er så stor fordel av å stå i et lite hjørne på langsiden enn midt på kortsiden. I tillegg så taper klubben penger på oss hvis vi blir på langsiden.  Det er kanskje også greit å bli kvitt en del "indianere" som per dags dato står sammen med oss p.g.a rabbater dem for som PH medlemer.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 sep 06, 22:49
med tanke på indianere, hadde det vel vært bedre med langside? men vi får hele kortsida?? hvor mange plasser er det der? evt, hvor mange har vi fått?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 13 sep 06, 22:57
Endret: 13 sep 06, 22:58
Opprinnelig postet av Klokan

Før jeg kom på møte så viste jeg hva jeg skal stemme og tenker en littegrann utviklingen i Plankehaugen så er kortsiden en bedre løsning enn langsiden. Nå ønsker ikke jeg å debattere i lange baner her men vil kun skrive MINE , og det er kun MINE argumenter for hvorfor jeg stemte kortside.  Bedre mulighet for utvikling med tanke på at vi får med oss både folk fra gressvik og klokkesvingen. Større plass for TIFO utførelser. Taket på kortsiden er mer akustisk enn på langsiden . Det er lettere å få med seg alle på kortsiden om å synge enn dem på langsiden. Jeg er på kampen i utgangspunktet for å støtte laget. For meg er det viktig at laget vinner men om jeg ikke ser om det var straffe eller ikke det bryr jeg meg imme mye om og derfor synes jeg ikke det er så stor fordel av å stå i et lite hjørne på langsiden enn midt på kortsiden. I tillegg så taper klubben penger på oss hvis vi blir på langsiden.  Det er kanskje også greit å bli kvitt en del "indianere" som per dags dato står sammen med oss p.g.a rabbater dem for som PH medlemer.

 Du har mange gode argumenter her. Og det er ikke tvil om at vi har felles mål. Nemlig det å utvikle Plankehaugen.

Jeg mener at våre 2500 medlemmer ikke utgjør bare et lite hjørne av langsiden. Men en stor del av den. Se på Klanen f.eks, de har da klart å utvikle seg godt på langsiden!

Dessuten har eksperter uttalt at overbygget på langsiden, vil gi et enormt trøkk. Den er høyere(flere trinn), noe som helt klart er en fordel.

Jeg tror vi kan dra i gang "ropover" fra langsiden til kortsiden. Hvor kanskje folk fra gamle gressviktribunen og klokkesvingen vil komme til å stå.

 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 06, 23:12
Endret: 13 sep 06, 23:13
Opprinnelig postet av ffkerkonge

Opprinnelig postet av keiko99
Det ble stemt om tromme eller ikke og resultate ble tromme. Jeg kan ikke fatte hvorfor folk ikke har gjort alt dem kan for å skaffe den tromma

 

hvor har du det fra ??? hadde ikke noen avstemning om dette

jo da bare du som ikke følger med

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 13 sep 06, 23:16
Keiko sikter helt sikkert til en høyst uoffisiell avstemning på dette forumet tidligere. Men det er jo ikke her slike ting skal avgjøres... Jeg vet ikke om det er blitt diskutert på noen medlemsmøter.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 13 sep 06, 23:19

Opprinnelig postet av Costanza
Keiko sikter helt sikkert til en høyst uoffisiell avstemning på dette forumet tidligere. Men det er jo ikke her slike ting skal avgjøres... Jeg vet ikke om det er blitt diskutert på noen medlemsmøter.

Ble ikke diskutert idag værtfall.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 sep 06, 23:21

Hva blir prisen på kortsiden da (hvis noen vet), ev bilettpriser generelt på den nye stadion ? Ble det nevt noe om stå/sitte-plasse for PH-feltet i dag ?

Var alene hjemme med mine to små gutter, så jeg kom meg ikke på møtet...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 sep 06, 23:26

Priser tror jeg vi må vente med alt er fortsatt i løse lufta og det er ingen vits å forhaste seg. Jeg tror du kan regne med sånn 13-1500 for sessong billett for PH meldemer på kortsiden.  Når det gjelder stå plasser får vi 1200 plasser men det er derimot ikke sagt at dem som er ved siden av oss ikke skal få lov å stå og synge sammen med oss...

Vet ikke. jeg er jo vokst opp på en NORD kortside og synes det er ikke så verst det.

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 sep 06, 23:36
Da er det bare å begynne å spare . Gidder ikke å måtte dra til Aristokraten hver gang jeg skal ha meg kampbilett, dyrt blir det også iom jeg nesten alltid kjøper noe supporterutstyr når jeg er det...finner liksom noe jeg bare må ha...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 13 sep 06, 23:40
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av ffkerkonge

Opprinnelig postet av keiko99
Det ble stemt om tromme eller ikke og resultate ble tromme. Jeg kan ikke fatte hvorfor folk ikke har gjort alt dem kan for å skaffe den tromma

 

hvor har du det fra ??? hadde ikke noen avstemning om dette

jo da bare du som ikke følger med

nei du får være der da vet u ikke komme her å komme her

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 13 sep 06, 23:43

Vil bare si at det her var noe jævla dritt!!!! HATER å stå bak mål!

Alltid tenkt på dem stakkarene i Ålesund, Rosenborg, Godset å sånn som må stå bak mål og nå må vi det å??! Nei, fy faen!

Jeg ville gledelig betalt 50 kroner mer per kamp for å fått en av langsidene! Det er en helt annen opplevelse å se kampen fra BAK mål... Dessuten, det med indianere vil vel bli ENDA verre  når vi havner bak mål og ikke det blir dyrere?!?!

Det kan ikke bli det samme trøkket fra kortsiden

Se på de som virkelig har gode supportere, Klanen, Kanari, Brannfolka osv. Alle disse har fått en LANGside.. Brann stadion er jo veldig ofte full uansett!  Disse klubbene vet å virkelig sette pris på supporterne sine!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 sep 06, 00:04
Opprinnelig postet av frekkrik

Vil bare si at det her var noe jævla dritt!!!! HATER å stå bak mål!

Alltid tenkt på dem stakkarene i Ålesund, Rosenborg, Godset å sånn som må stå bak mål og nå må vi det å??! Nei, fy faen!

Jeg ville gledelig betalt 50 kroner mer per kamp for å fått en av langsidene! Det er en helt annen opplevelse å se kampen fra BAK mål... Dessuten, det med indianere vil vel bli ENDA verre  når vi havner bak mål og ikke det blir dyrere?!?!

Det kan ikke bli det samme trøkket fra kortsiden

Se på de som virkelig har gode supportere, Klanen, Kanari, Brannfolka osv. Alle disse har fått en LANGside.. Brann stadion er jo veldig ofte full uansett!  Disse klubbene vet å virkelig sette pris på supporterne sine!

 

Og ikke snakk om Cop på Anfield og de fleste andre Europeiske arenaer. Nei jeg sa jeg skal ikke argumentere...

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 14 sep 06, 00:18
Greit nok, men der er det brått så store stadioner at man kan stå slik at man har bra oversikt og utsikt selv bak mål, men stadion blir jo ikke akkurat av dem dimensjonene... Jeg liker faktisk å få med meg så å si alt som skjer på kamp, å det får man ikke fra bak mål! Faktisk utrolig lite man får med seg egentlig....

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 sep 06, 00:25
Endret: 14 sep 06, 01:37

Nå er vi tilbake til det jeg sa på møte.... Vi begynner med dette : JEG JEG JEG ... Frekkrik ... Tenker du egentlig hvor mye klubben taper av intekter ved å gi oss denne delen av tribunen ? Og så krever vi kjemping om medalje og "fete" spillere. I tillegg så må du tenke utviklingen på Plankehaugen og ikke bare ditt ego og det du kommer til å se på kampen. Mener du virkelig klubben har råd til å utvide feltet på langsiden hvis det vises behov for flere syngende supportere? Hvor skal vi rekrutere dem fra ? Skal vi liksom vente på at alle 16 og 17 åringer får råd til å kjøpe seg svindyre sittebilletter?

På kortsiden er det faktisk plass til 5000 mennesker. Møter det opp mellom 2500 og 3000 til hver kampe skal jeg låve deg at vi om par år har faktisk 1000 syngene supportere. Og det er stoooor fremskit altså. På store kamper enda flere. Nei jeg vet ikke nå føler jeg at du snakker veldig mye kun på vegne av deg selv. Jeg tror vi kommer til å miste en hel haug medlemer hvis vi havner på langsiden.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 06, 01:40
Opprinnelig postet av Costanza
Keiko sikter helt sikkert til en høyst uoffisiell avstemning på dette forumet tidligere. Men det er jo ikke her slike ting skal avgjøres... Jeg vet ikke om det er blitt diskutert på noen medlemsmøter.
Jeg fikk beskjed den gang dette var oppe her av tromme elskere at dette var gjeldene og at det skulle bli satt i gang

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 sep 06, 03:34
Du har helt rett, hva har nå Plankehaugen gjort for klubben i det siste....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 14 sep 06, 09:53
Endret: 14 sep 06, 09:55

Slik stadion blir er dette den beste løsningen for oss syngende fans. Ingen tvil om det. Langsiden har sine begrensninger både med tanke på antall stående fans og rammen rundt. Da mener jeg kombinasjonen mellom tribune og Aristokraten megastore er bra. Det er glimrende tanker.

Det er kun på kortsiden det er muligheter for å utøke ståplassfeltet, men det må være en forutsetning at stå feltet blir rett bak mål. Da kan vi lett dra med hele siden i stående sang hele kampen igjennom.

Langsiden er et "norsk" fenomen. Kanarifansen står på langsiden og synger godt. Åråsen er slik at alle andre plasser er dårlig for syngende fans.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 14 sep 06, 10:36
Opprinnelig postet av Klokan

Nå er vi tilbake til det jeg sa på møte.... Vi begynner med dette : JEG JEG JEG ... Frekkrik ... Tenker du egentlig hvor mye klubben taper av intekter ved å gi oss denne delen av tribunen ? Og så krever vi kjemping om medalje og "fete" spillere. I tillegg så må du tenke utviklingen på Plankehaugen og ikke bare ditt ego og det du kommer til å se på kampen. Mener du virkelig klubben har råd til å utvide feltet på langsiden hvis det vises behov for flere syngende supportere? Hvor skal vi rekrutere dem fra ? Skal vi liksom vente på at alle 16 og 17 åringer får råd til å kjøpe seg svindyre sittebilletter?

På kortsiden er det faktisk plass til 5000 mennesker. Møter det opp mellom 2500 og 3000 til hver kampe skal jeg låve deg at vi om par år har faktisk 1000 syngene supportere. Og det er stoooor fremskit altså. På store kamper enda flere. Nei jeg vet ikke nå føler jeg at du snakker veldig mye kun på vegne av deg selv. Jeg tror vi kommer til å miste en hel haug medlemer hvis vi havner på langsiden.

Zoran er inne på noe viktig her med tanke på klubbens økonomi og muligheter for å utvikle seg.  Det samme med PH. Jeg vil bare tilføre at Aristokraten vil legge ting til rette med en stor suporterbutikk og en restaurant/bar med utgang til en messanin som det er muligheter for å nyte drikke og røyk. På bakkenivå vil det også ut mot elven bli en stor uteplass der det vil bli avholdt små konserter m.m. før kampstart. PH får også tilgang til romslige lager lokaler til TIFO`n. Dette var i utgangspunktet et "råbygg" uten noen reell oppgave sånn i begynnelsen i hverfall. Dette var ideene som ble lagt frem på møtet i går. Slik som det i utgangspunktet var tenkt ville FFK fans måtte gå igjennom mengder med bortesuportere for å komme til Aristokraten for å få kjøpt sine effekter. I tillegg måtte PH betale Værste for leie av lagerlokale. Så når Morgan og Geir var ferdig med å forklare samt møtet med diskusjoner så var mitt valg enkelt. Jeg er i likhet med Zoran der for å heie på laget.

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340