Medlemsmøte 13.sept.
Har ikke sett dette i Fr.stad Blad, kun i Demokraten, så da legger jeg det like godt ut her.
Hørte at man blant annet kunne være med å bestemme hvor PH feltet skal være!
Hvor mener så folket at vi bør få plass??
Jeg mener det beste ville vært midt på langsia nederst, med sittetribune bak og på hver side.. På den måten vil det være enklere å få med flere rundt!
For guds skyld ikke plassèr oss bak målet!!
---------------------------
Ansvarlig redaktør
Ser i siste mailen vi har fått at FFK vil ha oss BAK mål.. Det er rett å slett helt bak mål spør du meg...
Gi oss i det minste en plass som er lik den vi har nå, IKKE bak mål!!
Eller er folk her klare for å stå bak mål? Dette er vel noe FFK vil fordi de plassene vil ikke være attraktive ellers, helt på trynet spør du meg!
Kan desverre ikke dra på møtet, så håper flere enn meg ikke vil stå bak mål...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Hvis vi blir plasert bak mål så er det en tragedie. Da foreslår jeg at vi boikotter, og da tipper jeg ledelsen får hue ut av ræva temmelig kjapt og gir oss et stort felt på langsiden!
Håper alle gir sin høylytte og klare mening om at det er helt uaktuelt og stå bak målet!
Helt bak mål bokstavelig talt!
En annen ting som jeg håper blir tatt opp på møtet, er at vi må begynne med tromme!
Plankehaugen har da masse penger til å handle inn en skikkelig bra tromme som vi kan bruke??En slik tromme som dette.Se på slutten av videon.
http://www.youtube.com/watch?v=HO80Mf88kSo&mode=related&search=
Og det raskere enn svint.
Får desverre ikke vært der siden jeg jobber i Oslo.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Det med trommer er også en sak som HELT klart må bli tatt opp! Nå har man snakka om det i snart 2 år innpå her, å det er vel et klart flertall for trommer hver gang?!?! Noen må da kunne ta tak!!
Merka at på Ullevall var det noen som begynte å hamre i noe som sikkert var reklameskilt eller noe, men uansett så blir det lissom en helt annen stemning og litt mer entusiasme!
Tror at trommer kan være med på å få en del av den ikkesyngende delen med på å synge
Og når det gjelder de plassene bak mål så er det direkte pinlig av de og gi dem som følger laget og gjør alt for å støtte opp å plassere de slikt...skandale
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Det ble stemt om tromme eller ikke og resultate ble tromme. Jeg kan ikke fatte hvorfor folk ikke har gjort alt dem kan for å skaffe den tromma
hvor har du det fra ??? hadde ikke noen avstemning om dette
Er det noen som klarer det er det du D
Opprinnelig postet av ffkerkonge
jo da bare du som ikke følger medOpprinnelig postet av keiko99
Det ble stemt om tromme eller ikke og resultate ble tromme. Jeg kan ikke fatte hvorfor folk ikke har gjort alt dem kan for å skaffe den tromma
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Opprinnelig postet av Costanza
Keiko sikter helt sikkert til en høyst uoffisiell avstemning på dette forumet tidligere. Men det er jo ikke her slike ting skal avgjøres... Jeg vet ikke om det er blitt diskutert på noen medlemsmøter.
Ble ikke diskutert idag værtfall.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Opprinnelig postet av Costanza
Keiko sikter helt sikkert til en høyst uoffisiell avstemning på dette forumet tidligere. Men det er jo ikke her slike ting skal avgjøres... Jeg vet ikke om det er blitt diskutert på noen medlemsmøter.Jeg fikk beskjed den gang dette var oppe her av tromme elskere at dette var gjeldene og at det skulle bli satt i gang
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av ffkerkonge
jo da bare du som ikke følger medOpprinnelig postet av keiko99
nei du får være der da vet u ikke komme her å komme her
Er det noen som klarer det er det du D
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914