Nakenmodell i Klanen
vi har sånne mannfolk eller nesten da
orker ikke lete opp link men
sjekk mandal turen for noen par år siden der har vi 2 show boys hehe
Opprinnelig postet av Patrioten
Savner noen slike damer i Plankehaugen også.
www.onlinemagasinet.no/artikkel.php
Det finnes flere slike damer i Plankehaugen, eneste forskjellen er at de har klærne på.
---------------------------
FFK på toppen i 2006
mmmm, hvis man leter litt finner man ei Brann-supporterberte der også.. Er enig at vi burde ha et par slike i Plankehaugen også.....
(Hvis ingen skjønte det, var det en liten oppfordring til den kvinnelige delen av PH )
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
Opprinnelig postet av Jon Syversen
Ja, du må jo stå for det du sier. Og da er det bedre at du tar opp dette på møtet i morgen. Møtet er forøvrig på Klubbhuset.
Jeg kan forstå at du er lei av folk som klager, vil sparke styret og skaper mer problemer enn løsninger for Plankehaugen, men denne tråden? Du som skriver fast satire i Fredrikstad Blad må da skjønne at akkurat dette er en spøk?
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Ja, du må jo stå for det du sier. Og da er det bedre at du tar opp dette på møtet i morgen. Møtet er forøvrig på Klubbhuset.
Jeg kan forstå at du er lei av folk som klager, vil sparke styret og skaper mer problemer enn løsninger for Plankehaugen, men denne tråden? Du som skriver fast satire i Fredrikstad Blad må da skjønne at akkurat dette er en spøk?
Og det er vel nettopp satirisk Jon Syversen er i innlegget sitt her...
hehe
noen gikk på lim pinnen der.....
men det blir tatt opp i morgen...
blir fane sak for den mannlige delen i plankehaugen
*ler*
Opprinnelig postet av Costanza
Og det er vel nettopp satirisk Jon Syversen er i innlegget sitt her...
Rimelig laber satire i og med at han har uttrykk sin misnøye med folk som klager på Plankehaugen her inne gjentatte ganger...
Ansvarlig redaktør
Rimelig laber satire i og med at han har uttrykk sin misnøye med folk som klager på Plankehaugen her inne gjentatte ganger...
Selvironi?
Lurer på om vi får noen offisiell nakenmodell ut av denne tråden.
---
----
----
Enig med Jon! Ta det opp på møtet eller skriv et innlegg til neste nummer av Evig Aristokrat. Er jo en av de bedre sakene på lenge. Foreslår også at eventuelle kandidater møter opp til audition og nærmere faglig vurdering hos undertegnede.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Enig med Jon! Ta det opp på møtet eller skriv et innlegg til neste nummer av Evig Aristokrat. Er jo en av de bedre sakene på lenge. Foreslår også at eventuelle kandidater møter opp til audition og nærmere faglig vurdering hos undertegnede.
Ettersom du poster det her inne hvor majoriteten er mannfolk, så regner jeg med hva du har i vente? Frem med metermåleren!
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Ettersom du poster det her inne hvor majoriteten er mannfolk, så regner jeg med hva du har i vente? Frem med metermåleren!
Finn frem pinsetten,...for jeg kommer ikke likevell
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Viktig melding: Gutteaudition på kveldens medlemsmøte på Stadion. Jenteaudition etter nærmere avtale med undertegnede.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914