Hjælmen på "Vil du bli millionær"..
Skru på Tv2!
---------------------------
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Er vel heller en grunn til å slå AV TV`n..... hehe..
Om ikke han driter seg ut da
Opprinnelig postet av danieltr
Skru på Tv2!
Han var jo flink=) .. 3 hjelpemidler på 5spørsmål, kom hjem med 0 kr :P HEIA MOSS!
Svensk Magi
Det må vel være all-time-low!! Og det skulle vel nesten ikke være lov å bruke 3 hjelpemidler på så få spørsmål
Makan til racer. HAHAHA!!!!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Opprinnelig postet av BøgeJon
Det må vel være all-time-low!! Og det skulle vel nesten ikke være lov å bruke 3 hjelpemidler på så få spørsmål
Makan til racer. HAHAHA!!!!
Mossing jo! :D
Svensk Magi
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
hva var spm som han bomma på da ?
Han fikk et spørsmål om øverste leder i en fylkeskommune (husker ikke helt ordlyden)
A - Fylkesrådmann
B - Fylkesmann
C - Ordfører
D - Fylkesordfører
Først valgte han hjelpemidlet 50/50 og svar C og D ble borte. Han var fortsatt ikke sikker på hvilken av de to gjenstående som var riktig, så han ringte en venn (Stig trur jeg).
Han svarte at han trudde det var Fylkesrådmann, noe som også Hjælmen mente det var..
Men så var ikke tilfelle. Anne Enger (som hun nå heter) er fylkesmann i Østfold og har kontor i Moss.
Dermed røk Hjælmen på hue å ræva ut av vil du bli millionær uten en eneste krone. Og beviste hvor dyktig mossinger er i allmennkunnskap.
(Tatt ut ifra egen hukkomelse)
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Beslutsom kar var han også
Sett og hørt på TV igår.
Jeg velger A, nei B ehhhh, nei jeg ringer Stig som jobber i kjelleren, eller nei satser alt jeg tar A, eller offfff kom igjen a Fritjof......... Nei velger B nei jeg ringer Stig så kan jeg komme meg videre, hehehe
Han dreit seg ut da.. så jeg skjønner ikke at han tørr å ligge her å pirke på mine skrive feil, for det kan være mye galt med meg og skrive måten, men hodet det er på plass
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Nå synes jeg det holder altså. Du bøge jon ? Har du ikke annet å gjøre enn å hetse andre i dine svar? keiko skjønner jeg for han kjeder seg og er ikke på samme bølgelengde som Hjælmen.... men uansett så må dere jammen kutte ut altså.
Er dere så lure og tøffe selv da kan dere jammen melde dere selv på så kan vi se da.......
Ber moderator om å låse denne tråden. uansett om H er mossing så er det personlig hets og det hører ikke på forumet.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Nå synes jeg det holder altså. Du bøge jon ? Har du ikke annet å gjøre enn å hetse andre i dine svar? keiko skjønner jeg for han kjeder seg og er ikke på samme bølgelengde som Hjælmen.... men uansett så må dere jammen kutte ut altså.
Er dere så lure og tøffe selv da kan dere jammen melde dere selv på så kan vi se da.......
Ber moderator om å låse denne tråden. uansett om H er mossing så er det personlig hets og det hører ikke på forumet.
helt enig! Selv mossinger fortjener en anelse respekt på dette forumet! Tull å hettse folk for skrive feil, og kunnskap svikt, uansett om man er mossing, frekksting eller særping!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
helt enig! Selv mossinger fortjener en anelse respekt på dette forumet! Tull å hettse folk for skrive feil, og kunnskap svikt, uansett om man er mossing, frekksting eller særping!
Litt lett hetsing for orddelingsfeil da? Det må vel være lov? Altså, hvis ikke en skal kunne fyre av en liten kommentar for kunnskapsmangler, så blir det jo utrolig kjedlig her inne!!
Men over til "Vil du bli millionær" deltakelsen; stiller du opp, er du laglig til for hugg, og må tåle litt kødd, ihvertfall hvis du ryker ut uten å få med deg annet en en svett klem. Uansett
1. Det er grusomt vanskelig bare å komme seg opp i stolen
2. Får du spørsmål om noe du absolutt ikke kan noe om, er du føkked.
3. Bare det å bo i Fredrikstad er nok til å heve IQ`en til en mossesupporter.
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
3. Bare det å bo i Fredrikstad er nok til å heve IQ`en til en mossesupporter.
Kan umulig være mye som hever den da i tilfelle, ettersom Hjælmen vel bor på Rolvsøy med kjærringa?
Uansett, du var i hvert fall djevelsk rask i kvalifiseringen! Brukte jo kortere tid på den rekkefølgen enn Risholt brukte på å slå tunnel på Rudi og score mot Molde i 2004 :o)
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Sorry Keiko99!
Du hadde også feil!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Kommer vel ann på hvilke spørsmål han fikk og?
Alle spørsmål er vanskelig når man ikke kan dem....
selv under 10.000kr
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
"Roy Kenneth Nilsbakken aka Hjælmen røk ut på spørsmålet: Hvem utøver den høyeste statlige myndighet i fylkeskommunen? Hjælmen svarte fylkesrådmannen og ble sendt hjem. Riktig svar skulle i følge TV2 være fylkesmannen, noe som viser seg å heller ikke medføre riktighet. Fylkesmannen er den øverste statlige myndighet i fylket , men ikke i fylkeskommunen . NRK P3 har engasjert seg i saken, og har blant annet kontaktet en kilde i Troms fylke som sier Hjælmens svar var det som var "minst feil" av de fire alternativene han ble gitt. "
Dette var et ekstremt dårlig spørsmål. Veldig forvirrende. Hva menes med høyest statlig myndighet? Fylkeskommunene er da ikke statllige organer? Offentlige ja, men ikke statlige. Det utøves bare fylkeskommunal myndighet i en fylkeskommune. Så riktig svar skulle i grunnen vært "ingen".
Dette burde du klage på, Hjælmen. Har du kvalifisert deg til programmet burde du få en reell mulighet som alle andre.
(Så i går kveld at de var ute på tynn is igjen. Et spørsmål var hvilken planet som er solsystemets nest minste. Det ble svart Merkur, som var riktig. Men egentlig er det feil, for Pluto har ganske nylig mistet sin status som planet. Ergo er nå Merkur den minste planeten, og Mars som er den nest minste.)
Opprinnelig postet av keiko99
det kan være mye galt med meg og skrive måten
Ingenting galt med deg det jeg vet, men det heter skrivemåte, ikke skrive måte.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914