Skryt til publikum
Med over 1500 tilreisende supportere lagde vi et sinnsykt liv både før og under kampen i sandefjord... jeg tar av meg hatten for alle som ble med, og jeg håper inderlig at alle dere som var med nå blir med på neste bortekamp også, og få gjerne med dere ennå flere! at så mange sto og sang også (ca. 1000) gjorde det hele til en kjempefest på tribunen, selv om guttane ikke presterte på banen... bra folkens!!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Livet var bra det, iallefall fram til 3-1.
Lurer på om Sandefjord deler ut "klapperør" til hjemmepublikumet før hver kamp. Var nesten litt latterlig å se på at publikum slo disse rørene sammen for å lage mer lyd enn oss. :D
Lurer på om Sandefjord deler ut "klapperør" til hjemmepublikumet før hver kamp. Var nesten litt latterlig å se på at publikum slo disse rørene sammen for å lage mer lyd enn oss. :D
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Hehe, Sandefjord er jo en håndballby og de driver vel med sånt. Må innrømme at jeg lo litt av det, men noen av oss hadde vel med lignende på Nadderud selv i år.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
La oss inderlig håpe at vi slipper å se noe liknende med Fredrikstadsupportere involvert igjen. Andre supportere må gjerne ha slike ting så vi med rette kan le og stemple bonde i panna på døm. Klappere, rør og liknende lager bare litt mer lyd enn om man klapper med hendene, men er 257 ganger mer patetisk. Dermed er alle kunstige klapperedskaper fullstendig unødvendige, og takk for det!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914