3. divisjon - oppdateringer?
Jeg hørte i radion på vei til jobb (rett før 15.30) at stillingen mellom Lisleby og Klemetsrud var 0-0. En viktig kamp med tanke på FFK2 sin sjanse på opprykk. Jeg synes at lokalpressen kunne tatt seg bryet å ha en resultatservice på slike kamper.
Er det noen her som vet om en nettside der dette resultatet blir oppdatert? Eller kan noen av dere forumdeltakere lytte på radio sarpsborg sin sportssending i dette øyeblikk, og legge ut info etter hvert som det kommer? Hadde vært gull!
Jeg er såpass enkel i huet at jeg til og med syns det er rart at ingen har startet en tråd om dette her før jeg gjorde det nå. Vi har vel et brennende ønske om å få FFK2 opp en divisjon vel?
---------------------------
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
HOLYGANS
HOLYGANS
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Costanza
Dette er veldig, veldig gode nyheter. Om FFK 2 rykker opp til 2. divisjon så er det viktigere for klubben enn jeg tror de fleste supportere tror. Ikke minst er det viktig for våre mange talenter og nest beste seniorspillere som får mye bedre matchtrening. Denne gyldne muligheten kan ikke FFK glippe nå...
Endelig en som har skjønt alvoret . Ja, dette er utrolig viktig. Nå må spillerne tas til side og få forklart alvoret, slik at de yter maks de siste to kampene. Dette skal vi klare!!!
HOLYGANS
Ser at du var flinkere enn meg til å lete, he he.
Opprinnelig postet av FFK1903
Prøvde å finne ut av det litt her og der, men uten resultat dessverre...
Ser at du var flinkere enn meg til å lete, he he.
Jeg fikk greie på resultatet via en LFK-supporter på MSN. Han var ganske skuffet naturlig nok. Jeg synes fremdeles at f-b burde hatt litt oppdatering på slike kamper. Ikke verre enn at de har telefonkontakt med banen.
HOLYGANS
Om 2 dager (mandag) på Torp kunstgressbane kl 19.30 mot Follo 2. Siste kamp er borte mot Sparta 2, noe som kan bli kinkig. Men med 100% skjerpings bør og skal det gå veien.
http://www.n3sport.no/06/table.aspx?TournamentId=268207
HOLYGANS
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914