Mets!
---------------------------
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Jepp, ryktene vil ha det til at de omberammer konseptet sitt og vil fra en fastsatt dato ikke lenger være et utested men en resturant.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
Hmm, det er ikke bare et rykte lenger heller fant jeg ut. Mets, sånn vi kjenner det er nå stengt for godt.....
Skal vi gjøre av oss nå a???
men byen trenger flere kule steder.. ikke steder som stenger
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Ellers funker Dean også temmelig bra.
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
FFK tar hjem pokalen i år:)
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvor skal vi da møtes før vi drar på bortekamper ?? Hawk er langt bort i huttiheita, og er uaktuellt synes jeg. Må jo ha noe nærmere Dampskipsbrygga.
Leiligheten til Shaaban?
Opprinnelig postet av FFK1903
Hvor skal vi da møtes før vi drar på bortekamper ?? Hawk er langt bort i huttiheita, og er uaktuellt synes jeg. Må jo ha noe nærmere Dampskipsbrygga.
Leiligheten til Shaaban?
Kom med no normalt a.
Og hvis det var det beste jeg kom opp av alternativer, sier vel det alt om utelivet i Fredrikstad? Forskjellen mellom Stavanger og Fredrikstad, er omtrent som Fredrikstad og Særp igjen.
FFK tar hjem pokalen i år:)
Opprinnelig postet av schpa84
hehe Finner sikkert et sted. Jeg tenkte på utesteder ellers jeg. hehe. Går ikke sus og dus for å se fotball. Åssen er Dean da?
shabby...
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ta livet som en spøk, det kommer ikke i reprise alikevel...
Opprinnelig postet av bombibear
Hvorfor er det ingen i verden som tenker på Sir Winston ?
Fordi Winston har endret / skal endre konsept.
Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....
God bedring, Dagfinn!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ta livet som en spøk, det kommer ikke i reprise alikevel...
Opprinnelig postet av schpa84
Hawk funker bra, men syns dus og sus er best:)Punctum var det beste, men ble desverre nedlagt
puctum ja....
noen som husker Tuben forresten? knegg knegg
Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...
Kom en liten tåre i kveld, da finalebiletten var sikra...
Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...
Winston er ett genialt sted før kamp på søndag. Ingen bortesupportere og ikke så mye bråk og sang, god stemmning og hyggelige mennesker. Og slik burde det fortsatt være. En av grunnen til at borte supporterne og de yngste + de fleste plankehaugenmedlemer holder seg unna er vel pga den dyre pilsen.
Her burde det jo ærlig talt bli lagt til rette for arrangement i forbindelse med stadion
En pub eller to på stadion hadde gjort seg på kampdagen(e)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914