Er det mulig Rami?
Begynner å lure på FFK, kan virkelig Rami få fri for å være med på et underholdningsprogram, så han på svensk TV1, hvor han satt i en bil og reklamerte for den.
De andre FFK-spillerne må trene, mens Rami leker kjendis i Sverige
Hva synes dere om det?
Det er vel kanskje prisen for å ha en "verdensstjerne" på laget. Tror nok han trener allikevel jeg. La han gjerne være med på mange TV-show det gir en høyere pris på Rami.
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av Patrioten
Begynner å lure på FFK, kan virkelig Rami få fri for å være med på et underholdningsprogram, så han på svensk TV1, hvor han satt i en bil og reklamerte for den.
De andre FFK-spillerne må trene, mens Rami leker kjendis i Sverige
Hva synes dere om det?
Å det var direktesendt?
Uansett, han har jo fått fri til i morgen da han møter resten av laget på gardermoen for å dra sammen med dem opp. Han går glipp av maks to treninger. En av grunnene er sikkert at han får litt tid sammen med sønnen i Sverige før en hektisk periode her hjemme igjen! Nettopp det med at Eggen var fleksibel og lot ham få noen dager innimellom til sønnen roset han jo FFK for i et direktesendt program nylig, da synes jeg vi skal la ham få den gleden! Heller en motivert og opplagt Rami enn en umotivert og slite, så SLUTT Å SYT!
Tror programmet var fram til klokken 24.00
Heia Fredrikstad!
Midtre halvdel 2006 ;)
PÅL
PÅL
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Mange måter å være eksentrisk på vettu, har ikke sagt at Rami flyr på byen, men hans være måte og måten han uttaler og sier ting på...Jeg tror heller det har med å gjøre hvordan du tolker det han sier og gjør ...
Bjørn Jervell Hansen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914