Lyn-FFK
Starter en tråd ang. denne kampen. Håper av hele midt hjerte at Bertelsen er tilbake, og at Eggen tar til fornuften å spiller 4-4-2 eller 4-4-1-1. Nå har vi spilt 14 bortekamper uten seier. Da har man ingenting å tape på å legge om til 4-4-1-1 i siste kamp.
Håper på dette laget:
1. Shabaan
2. Bjørkøy
3. Bertelsen
4. Gerrbrand
5. Piiroja
6. Stadheim
7. Tarik
8. Ramberg
11. Kvisvik
9. Brenne (som offensiv midtbane)
10. Toth
Håper på 4-3-3 eller 4-5-1:
Shaaban
PAC Gerrbrand Piroja Bertelsen
Multe Bjørkøy Berg Stadheim Kvisvik
Toth
Mer defensiv kraft og duellstyrke med Multe, Berg og Stadheim enn med Tarik, Ramberg og Brenne.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Shaaban
Bjørkøy, Piiroja, Gerrbrand, Bertelsen (EGGEN, AKTIV PÅ SIDELINJEN, JA TAKK)
Multeharju, Berg, Ramberg, Brenne
Toth
Tarik
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
oleberg, vil du ha bertelsen som stopper og tarik som sentral midtbane?!?
Og hvorfor folk vil ha multiharry på banen er meg en gåte....nesten like dårlig som szekeres.
her er mitt forslag.
Shaaban
Bertelsen-Piiroja-Gerrbrand-PAC
Bjørkøy- Berg - Brenne
Kvisivk - Toth - Tarik
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Opprinnelig postet av HectorFFK
Nr 3 er alltid venstreback 4 og 5 tradisjonelt stoppere. 7 er tradisjonelt sett høyre midtbane, mens 6 og 8 er sentralt. 11 er venstremidtbane, mens 9 og 10 er spisser. Derfor mitt oppsett tidligere.
Opprinnelig postet av oleberg
Ikke at det betyr noe, men var det ikke gjerne slik at 5 og 6 var stoppere mens 4 og 8 var midtbane? I en 4-4-2, vel og merke. Synes å huske det fra gode gamle Player Manager og ikke minst CM.Opprinnelig postet av HectorFFK
Nr 3 er alltid venstreback 4 og 5 tradisjonelt stoppere. 7 er tradisjonelt sett høyre midtbane, mens 6 og 8 er sentralt. 11 er venstremidtbane, mens 9 og 10 er spisser. Derfor mitt oppsett tidligere.
Bjørn Jervell Hansen
Hvorfor ikke plassere laget i en formasjon som er mer billedlig riktig i stedet for å tro at folk tenker det samme som deg om dine "draktnummer"?
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
10 er offensiv midtbane - playmaker!
Hvorfor ikke plassere laget i en formasjon som er mer billedlig riktig i stedet for å tro at folk tenker det samme som deg om dine "draktnummer"?
Du kan vel lese eller? Du kan vel telle eller? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11.
Rami, Pål, Trond, Raio, Patrick, Bjørkøy, Tarik, Brenne, Toth, Vuorinen, Kvisvik
Helv...!
Skrev akkurat et langtinlegg som svar til det teite innlegget til keiko99, og tror dere ikke moderator hadde fått sletta inlnlegget hans før jeg fikk trykket på "svar"... Hele det vakre inlegget mitt... kanskje så godt at det alene kunne redda plassen i tippeligaen... alt er borte...
Opprinnelig postet av HectorFFK
Takk. Jeg har alltid tenkt på den måten selv og forstår deg derfor veldig godt. Det blir liksom noe feil om 3 ikke er venstreback, 2 ikke er høyreback osv.
Opprinnelig postet av Holters
10 er offensiv midtbane - playmaker!
Hvorfor ikke plassere laget i en formasjon som er mer billedlig riktig i stedet for å tro at folk tenker det samme som deg om dine "draktnummer"?Du kan vel lese eller? Du kan vel telle eller? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11.
Rami, Pål, Trond, Raio, Patrick, Bjørkøy, Tarik, Brenne, Toth, Vuorinen, Kvisvik
Skjønner du seriøst ikke poenget mitt...? Eller prøver du bare å være vanskelig...?
Det er ikke sikkert at alle ser på 2 som høyreback, 3 som venstreback osv, så når du lister de opp etter tall som er logiske i ditt hodet i stedet for å posisjonere spillerne i riktig rekkefølge, så er det ikke rart folk lurer. Det er mildt sagt høyst usannsynlig at alle tenker på de tallene på samme måte som deg.
Ansvarlig redaktør
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
Opprinnelig postet av Bob Page
Tap her, og vi spiller i 1. div neste år. uansett utfall av de andre hjemmekampene.. HØRER DU DET EGGEN ?herre gud det er for dumt å si.. hvordan kan du påstå det.. skal alle lag bak oss vinne da ?
Vent til odd kampen er spilt
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av Bob Page
Tap her, og vi spiller i 1. div neste år. uansett utfall av de andre hjemmekampene.. HØRER DU DET EGGEN ?
Hvis det blir tap i denne kampen og seier i begge hjemmekampene så tror jeg nok ikke det blir nedrykk
Men det gjør hvertfall en stygg statistikk enda styggere....
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Her trengs folk.
Denne kampen er trolig viktigere enn cupfinale for FFK.
La ossdenne helga farge hele Ullevål rød, og fullstendig drukne Lyns "Berme" "Bastion" med deres karnapper og høye sigarføring.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Nå har vi spilt 14 bortekamper uten seier. Da har man ingenting å tape på å legge om til 4-4-1-1 i siste kamp.
Håper på dette laget:
1. Shabaan
2. Bjørkøy
3. Bertelsen
4. Gerrbrand
5. Piiroja
6. Stadheim
7. Tarik
8. Ramberg
11. Kvisvik
10. Toth
14 bortekamper? Hvordan får du det til å gå opp? I TL spiller man totalt 13 bortekamper i løpet av sesongen, og vi som har en bortekamp igjen har altså spilt 12. Sikkert bare en skriveleif fra din side, men jeg måtte bare. Jeg er forøvrig helt enig i lagoppstillingen din.
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Opprinnelig postet av Scout
Nå har vi spilt 14 bortekamper uten seier. Da har man ingenting å tape på å legge om til 4-4-1-1 i siste kamp.
Håper på dette laget:
1. Shabaan
2. Bjørkøy
3. Bertelsen
4. Gerrbrand
5. Piiroja
6. Stadheim
7. Tarik
8. Ramberg
11. Kvisvik
10. Toth
14 bortekamper? Hvordan får du det til å gå opp? I TL spiller man totalt 13 bortekamper i løpet av sesongen, og vi som har en bortekamp igjen har altså spilt 12. Sikkert bare en skriveleif fra din side, men jeg måtte bare. Jeg er forøvrig helt enig i lagoppstillingen din.
Sorry trykkleif???
Opprinnelig postet av keiko99
Alle og alle er vel å overdrive, det er desverre bare to lag det er snakk om.Opprinnelig postet av Bob Page
Tap her, og vi spiller i 1. div neste år. uansett utfall av de andre hjemmekampene.. HØRER DU DET EGGEN ?herre gud det er for dumt å si.. hvordan kan du påstå det.. skal alle lag bak oss vinne da ?
Vent til odd kampen er spilt
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914