Husk meg
Brukernavn
Passord

Alex Valencia

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 okt 03, 13:41
Endret: 08 okt 03, 13:43
Alex Valencia er helt ute i kulden i Brann, og sannsynligvis spiller han ikke der neste år. Slik jeg ser det ville dette vært en perfekt spillertype for FFK. "Problemet" er at han har 1 år igjen av kontrakten.

Valencia sier selv at det meste tyder på at han flytter på seg foran neste sesong. Nå har vi jo ikke akkurat flust av offensive, raske og teknisk begavede høyrekantspillere som i tillegg har erfaring fra Tippeligaen i FFK. Faktisk har vi ingen, men jeg ser gjerne at Valencia kan bli en. En spiller jeg absolutt har sansen for, og som trolig også passer inn under FFKs spillestil.

Les hele saken

Dette er å lese om Alex Valencia på Branns offisielle hjemmesider:

"Alex Valencia kom til Brann fra Åsane i 1998.
Han fikk sitt gjennombrudd på A-laget under Teitur Thordarson i 2000.
Alex trives gjerne best som flankespiller på høyresiden, eller som midtspiss. Han er hurtig og teknisk, og en spiller det er gøy å se på når han er i form.
Alex har landskamper for alle aldersbestemte landslag, og debuterte for A-landslaget i august 2001 mot Tyrkia. "

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 08 okt 03, 15:01
Tja ... jeg vet ikke jeg Costanza ....

Han har vel ikke vist frem noe i det hele tatt i det siste. Kan vel ikke akkurat kalles for en som presterer på stabilt høyt nivå. Har sett han i noen kamper der han har stinket værre enn måkebæsj. Når han er dårlig så er han vel skikkelig dårlig. Selvfølgelig er han god når han er på topp, og vi har vel ikke akkurat for mange spillere å velge mellom på denne plassen. Melo og C .Pettersen er vel de mest aktuelle nå. Han er jo hurtig og har bra med erfaring fra TL, men jeg vet ikke om han er så veldig stabil. Kommer nok ann på pris, og om FFK rykker opp om dette skal bli aktuelt. Minnes at dette var oppe før ferien også, og da var han vel ikke helt avvisende til å spille i 1 divisjon, men har han andre alternativer så tror jeg han velger et TL-lag.

Anduril

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 09 okt 03, 07:52
Kanskje miljøskifte kan gi Valencia en ny vår? Er jo flere andre i FFK som har opplevd nettopp det...

Stadion på FMV!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 09 okt 03, 15:25
What! Valencia har kjempepotensiale! Hvis vi har mulighet til å skafe ham til FFK er det bare å kjøre på. Har sett ham i flere kamper i Bergen og han ruler. At han er ute fra Brann Brann sitt lag behøver ikke bety så veldig mye. Hele klubben har jo kjempet mot nedrykks-spøkelse i to års tid nå, og slikt påvirker spillerene. Jeg er sikker påa t Alex ville blitt en kjempe-spiller under Eggen.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 09 okt 03, 19:29
Enig med Funk1 her. Valencia har utvilsomt et meget stort potensiale, og tror han er en spiller som kunne blomstret med tillit under Eggen i FFK. Valencia er dessuten fortsatt ung og stort utviklingspotensiale samtidig som han allerede har debutert for a-landslaget. Selvsagt burde han vært interessant for FFK.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 09 okt 03, 21:21
alex ville blomstret i full blomst med litt gjødsel a là eggen. det er jeg ganske sikker på.

det at nedrykkspøkelset som har spøket i bergen har hatt en dårlig innvirkning er jo ikke umulig å tenke seg. ikke at ffk (hvis opprykk:)) kommer så mye høyere på tabellen enn brann til året, men et skifte til en klubb i medgang kan snu den negative trenden i alex` karriere ganske momentant tror jeg.

med ffk til champions league!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 19 okt 03, 00:57
...og nå er Valencia på vei til Lillestrøm. Min mening er at han som spiller ikke passer inn i det laget, men FFK derimot...

Eggen og Hansen: plukk opp røret!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 19 okt 03, 03:27
skitt! Valencia vil neppe få noen opptur sammen med Bjarmann og Co. Her kan Norge tape et stort fotball-talent. Alex må finne en klubb han kan utvikle seg videre i. Svaret er opplagt..FFK!"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914