Husk meg
Brukernavn
Passord

Skadede spillere Hønefoss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 09 okt 03, 08:28
Klipper og limer litt fra debatanten Jotjar fra VGD :

Olav Zanetti har tre gule kort
Kenneth Dokken, Eivind Eriksen, Petter Løken og Håvard Karlsen er helt sikkert ute.
Lars Bakkerud er høyst tvilsom, og Petar Rnkovic og Knut Hovel Heiaas er akkurat tilbake fra skader.
Kaptein Frode Lafton spiller med en skade som burde holdt han vekk fra banen..

Hadde ikke akkurat gjort noe om vi slipper å møte alle disse her ! Veldig mange sterke navn her jeg gjerne ser at ikke kommer ut på Fredrikstad Stadion i drakt og klare for kamp. Begynner jo å nærme seg helg igjen, og da stiger fotball-pulsen igjen.

Anduril

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 09 okt 03, 13:47
Hadde ikke gjort noe om det der stemte.

Forballpulsen har vært rimelig høy hele uka den siste tiden :D

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 okt 03, 14:03
Jotjar har for vane å overdramatisere dette med skader o.l i Hønefoss for å dempe forventningene. Ta det med en klype salt, Hønefoss har uansett bred nok stall til at de stiller et slagkraftig mannskap mot oss.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 09 okt 03, 14:42
Joda, Jotjar er den evige pessimist før enhver Hønekamp , ingen tvil om dette. Dokken er i alle fall ute etter det jeg har hørt, og Bakkerud har vissnok strekk, så vi får se. Dokken er vel toppscoreren deres, og en viktig midtbanespiller så det gjør jo ikke noe om han er ute. Hønene har stall nok til at vi ikke kommer til å møte et juniorlag ja .... Noen som vet hvor mye biletter som er solgt enda ? Har ikke sett noe tall på det enda tror jeg.

Anduril

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 09 okt 03, 15:26
Det er riktig at Kenneth Dokken, Eivind Eriksen, Petter Løken, Håvard Karlsen
og Petar Rnkovic er uaktuelle mot FFK.
Usikker er Lars Bakkerud, mens Knut Hovel Heiaas, Kaptein Frode Lafton spiller.
Dette bekrefter Ringerikes Blad

Dette er laget Hønefoss stilte med mot Ham-kam, ingen av de nevnte spillere spilte. Jo, kun Olav Zanetti.

Frode Grodås 3
Olav Zanetti 3
Frode Lafton 5
Gudbrand Ensrud 4
Tor Arne Løvland 4
Tom Gulbrandsen 4
Christer Ellefsen 3
Thomas Øverby 3
Lennart Steffensen 3
Steffen Simonsen 3
Kenneth Kvalheim 2
Kamal Saaliti 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 09 okt 03, 15:26
Tallene i parentens er fra VGs poengbørs

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 okt 03, 15:30
Som sagt, Hønefoss stiller meg et slagkraftig mannskap uansett. Om laget er ute av form kan for øvrig både være positivt eller negativt for oss. Forhåpentligvis kommer vi tilbake på nivået vi spilte på mot Ham Kam - da slår vi Hønefoss!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03

Lagt til: 11 okt 03, 02:00
Alt som står i startinnlegget stemmer, og for første gang på lenge, er jeg usikker på hvem som starter. Mye er vel ganske klart: Grodås- Ellefsen Lafton Ensrud Løvland-Guldbrandsen Øverby Steffensen ?- Kvalheim Simonsen

Siste plassen på midten er jeg usikker på. Van Schindel kan gå rett inn, Knut Hovel Heiaas kan og gå inn der. Evt. kan Hovel Heiaas eller Saliti gå inn på topp, og Kvalheim spille på midten. Jeg går for Kvalheim ned som indreløper, Steffensen offensivt og Heiaas på topp, så får vi se...

:ffk: (okei, jeg mente det ikke)

*The Worlds Most Promising Cowboy*

Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03

Lagt til: 11 okt 03, 02:07
Costanza: At vi har mye skader, er langt fra det samme som at jeg overdramatiserer. Du vet at folk jeg har sagt har vært skadet, ikke har vært i troppen til den aktuelle kampen, og samme med folk jeg har sagt sitter på benken og maks kan spille 30 min osv.

Og Anduril: For det første er ikke det sant. F.eks vet jeg at et stk lag fra Drammen er sjanseløse mot oss:D
Dessuten er "enhver Hønsekamp" et vidt begrep. Tar du med kampene fra i fjor, vil påstanden din være tilnærmet løgn, menmen. Og, når det gjelder å være pesimist, så ser det jo helt klart ut som om jeg får rett tilslutt. Folk har nå mast om at vi MÅ gå opp, er favoritt osv, men uten seier i Fr.stad, er det nok desverre langt unna sannheten. Og det handler og mye om å ikke ha for stor fallhøyde, mange som brenner seg på det.

patriot: Vel, Petar var på benken sist, og såvidt jeg har fått med meg, har ikke noe nytt skjedd etter det. Resten stemmer vel brukbart.

*The Worlds Most Promising Cowboy*

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914