1500 ståplassbilletter solgt
Da er antallet 5200 så langt, kan vi forvente 7000 mot chickenwaterfalls
Fint å se at folk kommer på kampene selv om de sendes på TV.
Her i byen skjønner folk at det gjelder å møte opp uansett, det skal vi være takknemlige for (?)
Her i byen skjønner folk at det gjelder å møte opp uansett, det skal vi være takknemlige for (?)
Hadde jo vært morro med over 7.000 igjen, så vi får slettet rekorden fra i fjor. Det er jo meldt pent vær også, så det er jo bare til å møte opp ! Da blir det vel en enda penere bonus til spillerne om det skulle ende med opprykk også. Bør vise de som sitter hjemme og ser på TV at det er litt fart og stemning her ende i Plankebyen.
---------------------------
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Håper virkelig folk møter opp på søndagen! Toppkamp som er dødsviktig! For begge lag. Endelig kan FFK sette det ene benet i tippeligaen! Med seier har vi et utrolig utgangspunkt.
Håper alle som kan krype og gå i Fredrikstad med litt interesse for fotball møter opp og heier på guttane! Trenger ikke være glad i fotball engang, bare møt opp og støtt FFK, guttane og byen vår!
Hva er bedre på en søndag klokka 15 enn en å se Fredrikstad storspille foran 7000 ivrige tilskuere som koser seg i sola? Pent lite! :ffk:
Håper alle som kan krype og gå i Fredrikstad med litt interesse for fotball møter opp og heier på guttane! Trenger ikke være glad i fotball engang, bare møt opp og støtt FFK, guttane og byen vår!
Hva er bedre på en søndag klokka 15 enn en å se Fredrikstad storspille foran 7000 ivrige tilskuere som koser seg i sola? Pent lite! :ffk:
Ære være plankebyen!
Jeg skal på kamp! Ha, ha, ha! Gleder meg som en unge! Setter meg på toget nedover kl. 23.05 i dag.
:ffk:
:ffk:
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
5500 billetter er solgt kl 14 lørdag
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914