Kvik spillere til FFK?
Det går rykter om at Kvik spillere er på vei til FFK, holder noen av spillerne der mål til 1, eller Tippeligaspill.
Kilde hjemmesiden til Kvik
Kilde hjemmesiden til Kvik
Usikker på det. Puck er vel en habil spiller, men usikker på om han vil kunne gjøre det bra i Tippeligaen. Sandem er jo solid, men trenger han ikke, og de fleste husker vel hans siste opptreden i Tippeligaen... Har alltid ment at Bjørn Tore Hansen har potensiale, men tror han har stagnert nå. Burde nok valgt FFK i fjor.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Bjørn Tore har ikke stagnert, han har scoret ett sted mellom 10-15 mål
Bjørn Tore Hansen er helt klart en spennende spiller, men jeg mener at han kanskje har spilt litt for lenge på lavt nivå til at han plutselig skal slå til i Tippeligaen i en alder av 28-29 år. Er vesentlig forskjell på 2.div og Tippeligaen. Men Hansen har jo tidligere vist seg som en habil 1. divisjonsspiller, og siden han er Fredrikstadgutt så ser jeg gjerne at han får komme på prøvespill slik at Eggen kan se nærmere på han i forhold til FFK-spillerne. Vi trenger uansett mer bredde når det kommer til spisser. Vet dog ikke hva slags kontrakt han har med Kvik Halden.
Mener å huske en asiat som var jævlig god i Kvikk..Vietnam eller noe..aner ikke om han er der ennå
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Tam Thien Tran. Ballsikker og teknisk god midtbanespiller. Egentlig merkelig at han har blitt i Kvik så lenge. Absolutt en spennende spiller, men kanskje av den typen vi har grei dekning av fra før.
Eidal er jo god midtstopper og har spilt i Tippeligaen og 1. divisjon. Andre spillere har jeg null peiling på.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914