Stjernen Hockey Team
Mine damer og herrer. Hva skjer??? 0-5 og 1-4 H J E M M E for henholdsvis comet og frisk!!
Vært mye skader, men detter er intet annet en leit.
---------------------------
Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Kunne sagt det allerede ved sesongstart. Hva er de driver med da? Sparker treneren etter to serierunder?
Hva slags tiltro hadde de til denne treneren, når han får fyken etter to tap på rad?
For en ubrukelig gjeng med amatører! Hvordan kan man bygge styrke og stabilitet i et lag når man holder på slik? Nå får de akkurat som fortjent.
De kommer nok ikke opp på samme nivå som i fjor nei!!
Er egentlig utrolig rart åssen det kan snu i hockey.. TIK var jo et solid og sterkt lag i en del sesonger,men det snur ganske så fort!!
Og satsing på juniorspillere burde de ha begynt med for lenge siden etter min mening...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Dette ser ikke bra ut nei..................
ja hva har skjedd med stjernen ? alt har gått galt i år
-treneren de sparka etter 2 serierunder var rett å slett alt for dårlig. dårlig forarbeid av styret.
- stjernen har blitt straffa da de ikke har tilpasset seg de nye reglene på samme hvis som de andre lagene.
- gundersen har dessverre ikke vært like strålende som ifjord. (keper utstyret har forøvrig blitt mindre) men han slipper inn mange relative enkle mål.
-stjernen har også vært utrolig uheldig med skader desverre.
- de har mistet gode spiller som rahm, høglund, kariya, smith, ihantola og noen til.
-vi har fått tilbake steiner og t magnusen det var vært posetivt. men ellers de som er blitt hentet inn har vært dårligere en de som var her forige sessong.
-men man lærer av feilene sine, greit vi er ikke gode i år men trur og håper endelig stjernen skjønner at man må begynne å satse anerledes. men dette blir en prosess som kommer til å ta tid.
- er snakk om å gi ørjan løvdal en lengre kontrakt. har da også vært noe i avisene om ny hall? hvor seriøst det er vet ikke jeg . ingen tvil om at vi trenger en ny isflate ialefall.
- har også vært dårlig med folk på kampene i år dessverre. hadde vært veldig morro om plankehaugen hadde tatt seg en tur opp å stått å sunget med oss. vi trenger all den hjelpa vi kan få om dagen.
TENK DERE 500 SYNGENDE I STJERNEHALLEN!!!! det hadde koka.
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Er det noen som er av den opfatningen at Løvdals kompetanse som markedssjef er større en hans kompetanse som trener?
ingen tvil om at han er veldig dyktig som markedsjef . personelig ville jeg ha Enio sacilotto i år. eller ulf weinstok
Jepp en av disse og aller helst Sacilotto.
I mamge bedrifter kan de ha en person som er veldig flink i jobben sin og som belønning blir forfremmet til sjef hvor det ikke går like bra. Da kan man si at man har gjort en god fagmann om til en dårlig leder..
ja likte han selv . ingen som motiverte guttane så mye som han:p hehe.
ja, men sier ikke noe mere om den saken:P
men er det folk i plankehaugen som har lyst til å komme opp i stjernehallen å hjelpe oss å lage litt liv?
Opprinnelig postet av Erikk
Ja samme trener flere år høres glitrende ut. Jeg likte Geir Myhre men han var joi likhet med Tom Nordlie vanskelig å jobbe sammen med.
Men bør man ikke det da spørre seg hva som er viktigst? Å ha en krevende trener som pusher laget til resultater, eller en puddel som er ille koselig å ha med på klubbsamlinger?
Det er og skal være hardt i en toppserie i enhver seriøs idrett. Fikser man ikke å ha en krevende trener, så har man ingenting i toppen å gjøre.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914