Stjernen Hockey Team
nå beggyner det å ligne noe, for en nyttårspressang:D 7-0 stjernen spilte helt FANTASTISK!!!!! asker hadde 38 skudd på mål, men samtlige ble redda av en helt RÅ Marik!!!! morro å se at stjernen bruker 2-3 juniorer mye. de spilte forøvrig veldig bra:)
morro var det på la grota før kampen også da vi fikk besøk av ca 40 stykk fra asker:) utrolig hyggelige folk.
---------------------------
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Holde tråden levende vel, vi hockeyinteresserte!! Stjernen leder 3-2 i siddishallen ut i 2.periode! Bra, selv om jeg har mine tvil på at det holder helt inn!!
Kom igjen gutta!!
Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR
küssen Sie meinen Esel, Simen BRENNe
Frihet For Ultras!!!!!
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Frihet For Ultras!!!!!
Frihet For Ultras!!!!!
Alt for Svein!
enaste so kan redde sessongen nå er at vi slår ut sparta i kvarten(som om det skulle skje)
ellers tror jeg det er større sjangs for at red beavers vinner supportercupen, en at stjernen vinner en kamp i kvarten!!!!
Men du dæven så artig det ville vært om "mirakelet" hadde skjedd, og vi faktisk hadde tatt sparta i kvart`n. Men sånn som gutta opptrer er det vel større sjanse for at Beavers hadde slått sparta, enn at stjernen gjør det.
Nei, vi får bare se fremover, selv om det ikke ser veldig lyst ut.
Alt for Svein!
ja nå skal man ikke skimse av det:P for beavers holdte på å ta sparta i supportercupen i fjord (innebandy da vel å merke)
red beavers-stjernen 3-3
red beavers - sparta 1-1
red beavers comet 2-2
red beavers-blue wariors 1-0
red beavers-puchaugen 10-0
i år har vi seriøse planer om å vinne;)
Vanvittig bra av gutta i dag ja. Selv Burmann hadde hadde visst litt holdninger igjen:)
Nå skal jeg høre tirsdagskampen på radion, så ere hjem og få med seg litt god hockey igjen.
Kan jo alltids håpe på en semifinale!!!!
Alt for Svein!
det kokte til tider i hallen.. må skryte litt av oss i beavers også, syns vi var veldig bra idag:) hadde vært utrolig morro om det hadde kommet folk fra plankehaugen å hjulpet oss med å lage kjempe liv i hallen til torsdag:D
skal høre kampen på radio selv,, også tar jeg meg fri 2 timer til fredagen å tar bussen til hamar :D
at det blir semifinale vet jeg ikke,,, storhamar blir nok for sterke over 7 kamper, men det er lov å håpe.
det at guttane har våknet, å jobber for hverandre er minst like viktig for meg:D
sier dte igjen , mest spennende kampen jeg har vært på i stjernehallen noen gang trur jeg!!!
de har fått tilbake masse viktige spillere fra skade nå, det betyr veldig mye. ole morten magnusen, kenneth bedsvåg er utrolige viktige syns jeg, de smeller skikkelig i takklingene og jobber for laget ...
Andre kvartfinale begynner nå!! Det verste er at jeg tror faen meg vi vinner. Har ikke hatt så trua på leeeeeeenge!!
Alt for Svein!
Alt for Svein!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914