Trondsen og Risholt bak?
Ja, vårt stopperpar i Eliteserien neste sesong kan faktisk bli Trondsen og Risholt, dersom Eggens planer blir gjennomført...
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Da vil jeg i hvert fall savne Risholt enormt på midtbanen, men regner med at Eggen har et spar-ess i ermet der også. Tanken er spennende
Risholt hadde sikkert gjort det bra som midtstopper også, rimelig rask og taklingssterk er han jo, så hvorfor ikke ? Da hadde vi fått en spillende midtstopper som kan ta med seg ballen fremover. Kommer litt ann på hva slags spillere som kan være aktuelle ved et eventuelt opprykk, er det lettere å finne gode midtbanespillere enn midtstoppere, så hvorfor ikke prøve ?
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Litt off-topic, men reagerte ganske sterkt på deler av artikkelen i VG som patriot44 linker til. VG skriver nemlig at Risholt var en av de svakeste aktørene i kampen fram til det 80.minutt, og at publikum pep og forlangte ham byttet ut. Hallo? Var VG tilstede på kampen? Eller er det jeg som ikke har fått med meg noe?
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg fikk med meg at publikum pep, det var ikke gøy akkurat
Fikk også med meg piping, spesielt etter jeg så kampen på video.
Kommentatorene nevnte det ved flere anledninger, flaut.
Tror ikke det var rettet mot Risholt,men generelt mot hele laget, det må vi slutte med!! :mad:
Kommentatorene nevnte det ved flere anledninger, flaut.
Tror ikke det var rettet mot Risholt,men generelt mot hele laget, det må vi slutte med!! :mad:
Det er en uting med piping ja, hender ofte at jeg skriker ut i frustrasjon, men det må være lov når guttane gang på gang serverer alle feilpasningers mor ute på banen. Og 2 sekunder senere så er det på`n igjen med heiing ... Fopall er merkelig gett !!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Hvis risholt blir stopper, da vet jeg ikke hva jeg gjør... da blir han helt ødelagt som spiller.. han er ikke den typen i det hele tatt, han er og blir en midtbaneterrier. han er altfor dårlig i luftrommet også... når han spilte stopper for 2.laget for litt siden tapte de jo 5-0.
Slutt å leke geni eggen, fokuser heller videre på det vi har bygd opp! skjerpings!
Slutt å leke geni eggen, fokuser heller videre på det vi har bygd opp! skjerpings!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Synes også det virker merkelig dersom man omskolerer Risholt til stopper. Han har jo alle egenskapene en defensiv midtbanespiller bør ha. Han har stor løpskapasitet, tacklingssterk, aggressiv i spillerstil, god til å skjerme ball, god ti å gjenvinne ball, og dekker et stort areal på banen. Håper han blir værende på midtbanen, for all del. Har jo potensiale til å bli en ny Myggen/Ørjan Berg.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Risholt på midten for helvete...og piping mot eget lag er fattig..roping og det å jage på guttene er bra men piping suger
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914