Hvor skal vi stå i Drammen? Hvor mange busser er det satt opp?
Forrige gang vi var i Drammen var det skikkelig stemning, men etter det jeg vet får vi ikke stå på samme sted denne gangen. Plankehaugen må får noen til å dirigere alle fredrikstad fans til samme tribune. Helst en av dem som har tak, slik at vi kan stå høyt oppe å bruke akkustikken skikkelig
Ifølge hjemmesidene til Godsetunionen så skal bortesupporterne stå i klokkesvingen der også.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hele langsiden der vi satt i fjor er forbeholdt FFK supportere. Altså hele gamle hovedtribune er vår.
Billetter er kun å få kjøpt på Marienlyst,mens billetter til busser innover er å få kjøpt på Aristokraten og Sportscafe.
Busser blir satt opp fortløpende etter kjøpte billetter,man regner med 8-10 stk. Så løp og kjøp billetter!
Håper det kommer mellom 2000-3000 FFK-supportere til den kampen. Det er kun en drøy time å kjøre til Drammen med den glimrende infrastrukturen vi har i dag.:D
Billetter er kun å få kjøpt på Marienlyst,mens billetter til busser innover er å få kjøpt på Aristokraten og Sportscafe.
Busser blir satt opp fortløpende etter kjøpte billetter,man regner med 8-10 stk. Så løp og kjøp billetter!
Håper det kommer mellom 2000-3000 FFK-supportere til den kampen. Det er kun en drøy time å kjøre til Drammen med den glimrende infrastrukturen vi har i dag.:D
Gøran Karlsen
Er du sikker på det Gøran ?
Snakka med noen i drammen og de var sikre på klokkesvingen.
Men på en annen side, det er jo nesten ikke folk på kampene deres lenger, så hvorfor plassere oss i klokkesvingen ? :D
Snakka med noen i drammen og de var sikre på klokkesvingen.
Men på en annen side, det er jo nesten ikke folk på kampene deres lenger, så hvorfor plassere oss i klokkesvingen ? :D
Ikke 100%,men jeg fikk i hvertfall den nyheten i går. Kilden er Aristokraten.
Gøran Karlsen
Hvis vi skal stå "under cover" i Drammen er det viktig at sangfuglene står høyt oppe slik at de kan få med seg alle under seg. Gøran bør vel stå forholdsvis sentralt. Der vi sto i fjor er bra!!!!!
Har sendt mail til godset , vil vite dette 100% sikkert :)
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Hele langsiden der vi satt i fjor er forbeholdt FFK supportere. Altså hele gamle hovedtribune er vår.
Altså..svaret jeg har fått er at billetter må kjøpes i luka i drammen..? Har jeg missforstått eller? har buss billett men ikke mer enn det :p :ffk:
Også må jeg lære meg og lese det jeg sitterer ja.. kremt..sliten :o
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914