Husk meg
Brukernavn
Passord

Kiosken på Ullevål

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 14 nov 06, 01:08
I pausa i cupfinalen stod jeg i pølse-kø på VG-øvre for å få til meg og min, 3 stk i alt. Da jeg endelig kom fram, hadde de bare 2 pølser igjen og ingen lomper og enda stod det folk bak meg i kø. Hvilken j@vla amatør var det som handla inn varer til cupfinalen ?

De må da handle inn nok pølser til alle. Det er jo neste værre enn da jeg var på Briskeby i vår og de ikke hadde klart å varme nok pølser...

Og hvorfor kan man ikke betale med kort i kiosken på landslagsarenaen ? Så j@vla gammeldags å måtte ha med seg nok mynt..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 14 nov 06, 01:45
Endret: 14 nov 06, 01:46
Ullevaal er en tragisk arena!! Er alltid noe tull der!! Er jo Lyn som står for kioskdrifta, så døm er vel ikke bortskjemte med kø!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 15 nov 06, 20:44
Jeg gikk ned rett før pause og stilte meg i kø, 2 mennesker stod foran meg, iløpet av hele pausen og inn i kampstart greide de mogolide mennene som stod der og ekspedere de to forran meg og meg, det er faktisk uhørt og drive en butikk slik, 10 min pr person, og de kjøpte ikke mere enn en pølse og brus hver. Never again at jeg gidder og kjøpe noe der mere.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 15 nov 06, 21:17

Ikke bombe dette akkurat..

Mot enga i 2004 hadde de ikke mer "cola begere" igjen....Latterlig å ikke ha slik i orden

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 21 nov 06, 00:44
Sånn er det alltid på ullevål, var der mot lyn i 2004 og 2005, akkurat samme da! Samme skjedde forøvrig på hafslund siden, kiosken ved felt l var utsolgt for pølser i midten av pausa! Skammelig!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914