Blir det store flagget med til drammen, DJPete?
Hadde vært rått, tror det kommer til å bli morsomt der, gleder meg allerede!!
:ffk::ffk:
:ffk::ffk:
Er ikke det for stort til at vi får bruk for det der inne. Vi får vel ikke hele sittetribunen alene vel?
---------------------------
Macka fra start!
Blir nok for stort pga stolpene som står i veien på den gamle tribunen, hvis det er der vi skal stå. Flagget kommer til å "krasje" i stolpene. Men alternativt kunne vi kanskje prøvd å ta med det lille som ble brukt før?
Hva er problemet???
Ta med det store og det litt mindre. Det er bedre å ta det med og kjøre det ut når guttæne kommer opå banen. Er det plass til det som er mindre bør det også bli brettet ut!
Vi skal jo kjøre buss og jobben er vel ikke så stor at det ikke kan ordnes med begge pluss mange andre effekter.
Ikke la noe være uprøvd!
Ta med det store og det litt mindre. Det er bedre å ta det med og kjøre det ut når guttæne kommer opå banen. Er det plass til det som er mindre bør det også bli brettet ut!
Vi skal jo kjøre buss og jobben er vel ikke så stor at det ikke kan ordnes med begge pluss mange andre effekter.
Ikke la noe være uprøvd!
Nå må du lese innleggene før du svarer da...problemet er jo at det ikke blir plass til det store hvis vi skal stå der vi stod i fjor.
Ok.
Prøve å finne på noe annet da.
Skal se om jeg får laga en tålig stor banner, tror ikke jeg rekker det men.
Prøve å finne på noe annet da.
Skal se om jeg får laga en tålig stor banner, tror ikke jeg rekker det men.
Opprinnelig postet av Pk
Nå må du lese innleggene før du svarer da...problemet er jo at det ikke blir plass til det store hvis vi skal stå der vi stod i fjor.
Jeg tror Pk må lese flere enn sitt eget innlegg for å forstå hva jeg svarte på.
1. vi får hele tribunen 2. Trekk det store flagget ut på oversiden av, eller på undersiden av stolpene. 3. de som vil noe får det til 4. morro blir det samme hva.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914