Husk meg
Brukernavn
Passord

Konan og Ismael skrev under for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 33 11

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 19 feb 07, 21:31
Opprinnelig postet av HotDream

Les hva du selv skriver angående "dårlig deal" og sjanser som FFK tar... . Beklager om jeg har missforstått, men som sagt det ALLE vet er det Morgan A har sagt: at det er en god avtale. Kan vi da ikke tro det siden vi ikke vet noe annet? Synsing og troing blir jo ikke akkurat noe annet enn å si at Morgan A lyver......



Se PM.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 19 feb 07, 21:56
Opprinnelig postet av HotDream

Synsing og troing blir jo ikke akkurat noe annet enn å si at Morgan A lyver......

 

Det går vel an å tolke ting annerledes enn Morgan A gjør det (det har skjedd før), uten nødvendigvis å kalle ham løgner...

Det FINNES faktisk folk som ikke sluker alt Morgan A. sier rått...    Jeg velger å vente å se jeg...


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 20 feb 07, 10:05
Opprinnelig postet av HotDream

Hva innebærer en 3 års leiekontrakt? At den kan brytes av den ene parten (Charlton), men ikke av den andre(FFK)? Har du innsyn i leiekontrakten mellom Charlton og FFK?? Hvis ikke så blir jo ovenstående innlegg bare vås....



Det er mye med disse to spillerne, kontrakter, leieforhold, eierforhold osv, som er totalt uavklart i mine øyne. At en klubb som Charlton har eierskap på disse to spillerne uten at det er skrevet kontrakt med dem personlig er etter det jeg kan skjønne helt ulovlig, også iflg. FIFAs regler.

Jeg er stygt redd for at vi fort kan ende opp i en runde med div. juss som fort ender i rettssystemet, for å si det sånn. NFFs ansvarlige i overgangssaker ville f.eks overhodet ikke uttale seg om saken, for han mente det var så mange løse tråder og gråsoner.

Nei, jeg er litt engstelig for denne saken, spesielt i lys av at Charlton er en gigant, økonomisk, i forhold til FFK, og at jeg samtidig vet at det er penga som rår i FIFA. Vi kunne vært værre ut, vi kunne ha stått overfor Chelsea, Liverpool eller ManU, men likavæl... Nå fikk jo Lyn medhold tilslutt i Mikel-saken, og tjente masse penger på det.

Det som er problemet vårt er at de engelske klubbene er så rike at de tør å ta en juridisk sjanse, for om sjansen ikke holder stikk, så har de jo bare tapt noen millioner. "Noen" millioner er jo bare peanøtter for en stor engelsk klubb...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 feb 07, 07:40
Endret: 21 feb 07, 07:40

Uavklart fortsatt, skriver Demokraten.

Pr. dato har ikke FFK fått det nødvendige klarsignal fra  UDI på de to unge spillerne fra Elfenkysten. NFF lover å sende over in innstilling til UDI i løpet av uka.

-Vi tar et stort arbeidspress i nettopp slike saker akkurat nå, sier Steinar Pedersen i fotballforbundet.

-Blir de klare i tide  til å bli med FFK til LaManga på lørdag?

-Vi leverer vår innstilling i løpet av uka.

Hvorvidt det blir tidsnok  for FFK, vet jeg ikke, sier Pedersen


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 feb 07, 10:52
Ikke noe nytt da med andre ord. Paco har jo sagt at det ikke er formelt i orden enda, men at det egentlig er i orden. Så spørs det om Paco sitter inne med riktig info, men han har jo hatt rett før da.. 

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 21 feb 07, 11:27
Opprinnelig postet av Husgutt
Ikke noe nytt da med andre ord. Paco har jo sagt at det ikke er formelt i orden enda, men at det egentlig er i orden. Så spørs det om Paco sitter inne med riktig info, men han har jo hatt rett før da.. 
Innstilling fra NFF ble vel sendt UDI i forrige uke og slik jeg har forstått det så er det kun snakk om en formalitet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 feb 07, 12:09
Og hva står i den innstillingen da? Er NFF positive eller negative til Ivory Boys` kontrakt med FFK. Hjelper jo ikke med en innstilling om den er negativ..... Noen som vet?

---------------------------

RednWhite


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 21 feb 07, 13:20

Sparta-trener Kai Andersen kan jo oppdatere dere litt på saken.

 

Det er et radiointervju med han i adressen under (tror ikke helt jeg klarer å lage link). Litt ut i intervjuet nevnes disse ivorianerne, da i sammenheng med Multaharjus mulige overgang til Sparta.

 

http://www.sarpsborgavisa.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070221/AKTUELT/70221003/1002


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 feb 07, 00:43

Troppen skal være ferdig / klar til den 24. det er på lørdag.

Hva skjer.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 22 feb 07, 00:59
Opprinnelig postet av dracula

Troppen skal være ferdig / klar til den 24. det er på lørdag.

Hva skjer.


Jeg tror UDI bryr seg fint lite om hvilken dato FFK har satt for når de ønsker at troppen skal være klar. De behandler nok saken akkurat i det tempo de selv ønsker... Men det er ikke bra dersom ivorianerne heller ikke blir med til La Manga. Det er innlysende at de trenger all den tid de kan få nå frem til seriestart til å bli kjent med klubben, lagkameratene, spillesystem osv.

Det gikk da vitterlig ikke så lang tid før RBKs ivorianere fikk de nødvendige tillatelsene i orden? Er det avtalen med Charlton som gjør at dette tydeligvis skal ta så lang tid?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 feb 07, 08:51
Opprinnelig postet av Costanza

Det gikk da vitterlig ikke så lang tid før RBKs ivorianere fikk de nødvendige tillatelsene i orden? Er det avtalen med Charlton som gjør at dette tydeligvis skal ta så lang tid?


Kanskje det er forskjell på Kong Salomo og Jørgen Hattemaker... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 feb 07, 09:22
Kommer kansje i morgen

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 feb 07, 09:32
Hadde vært bra om døm kommer i morra! Trur vi trenger døm nå!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 feb 07, 09:23
Konan Serge Kouadio og Ismael Beko Fofana ventes til Fredrikstad neste uke.
Grunnen er at Norges Fotballforbund (NFF) har 15 søknader om spilletillatelse til behandling.

Først i dag blir sakene oversendt UDI som skal ta stilling til oppholds- og arbeidstillatelse.

www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 feb 07, 12:00

Dette begynner å trekke ut.

Morgans uttalelser i går var vel bare reprise fra forrige uke.

Synes det er betenkelig at de ikke kan være med til La manga.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 feb 07, 17:03

 

Ivorianerne kommer ikke til LaManga.

Når det gjelder FFKs to ivorianske spillere håper klubbdirektør Morgan Andersen på en avklaring i løpet av denne uka., Uansett er det lite sannsynlig at de vil slutte seg til FFK i løpet av La Manga oppeholdet – selv om de skulle bli klare.

Utlendingsdirektoratet vil trolig få papirene fra Norges Fotballforbund med det aller første. Og når de først har kommet dit tar det ikke lang tid før vi får en avklaring. Men uansett må de innom politikammeret i Fredrikstad før grønt lys blir gitt. Dermed ser det ut til at tiden blir for knapp til at det er noe poeng i å hente den ned til La Manga, sier Morgan Andersen til Demokraten.

Nå begynner jeg jammen å lure på Morgans uttalelser, holder han oss for narr?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 feb 07, 17:28
Opprinnelig postet av Patrioten

 

Ivorianerne kommer ikke til LaManga.

Når det gjelder FFKs to ivorianske spillere håper klubbdirektør Morgan Andersen på en avklaring i løpet av denne uka., Uansett er det lite sannsynlig at de vil slutte seg til FFK i løpet av La Manga oppeholdet – selv om de skulle bli klare.

Utlendingsdirektoratet vil trolig få papirene fra Norges Fotballforbund med det aller første. Og når de først har kommet dit tar det ikke lang tid før vi får en avklaring. Men uansett må de innom politikammeret i Fredrikstad før grønt lys blir gitt. Dermed ser det ut til at tiden blir for knapp til at det er noe poeng i å hente den ned til La Manga, sier Morgan Andersen til Demokraten.

Nå begynner jeg jammen å lure på Morgans uttalelser, holder han oss for narr?

Først så må de få tillatelsen i orden,så komme til norge,så videre til spania.kansje ikke så vanskelig og forstå når NFF bare drøyer og drøyer at dette tar tid.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 26 feb 07, 21:20
Det kommer et innslag om dette på TV2-sporten nå....

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 feb 07, 21:30
Jeg tror vi bør gi F i dem gutta og heller hente noe annet.. Dette ser alt for mørkt ut

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 feb 07, 21:48

Opprinnelig postet av Costanza
Det kommer et innslag om dette på TV2-sporten nå....

Fikk ikke med meg TV2 sporten. Hva sa de der?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 33 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340