Konan og Ismael skrev under for FFK
- Jeg vil ikke legge noe føringer på det. Det viktigste er at de som jobber med saken, får gjort det skikkelig. Så når det kommer, tør jeg ikke å si, sier Roger Solheim i Norges Fotballforbund.
Opprinnelig postet av Patrioten
Norges Fotballforbund vil ikke bekrefte at saken blir avgjort i dag.- Jeg vil ikke legge noe føringer på det. Det viktigste er at de som jobber med saken, får gjort det skikkelig. Så når det kommer, tør jeg ikke å si, sier Roger Solheim i Norges Fotballforbund.
Dette har du vel klipt fra NRK-Østfold? Ser også,at Per Morten Haugen sier at møtet var svært positivt.
Da går det vel riktige veien da
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av dracula
hehe nei nå er jeg skråsikker.Paco, så flott at du ikke lenger er så skråsikkert, men sier at det du skriver der hva du tror.
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 20 mar 07, 20:11
Endret: 20 mar 07, 20:11
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av dracula
hehe nei nå er jeg skråsikker.Paco, så flott at du ikke lenger er så skråsikkert, men sier at det du skriver der hva du tror.
Igjen. LOL!
Får håpe det stemmer denne gangen. Vet ikke helt om jeg orker mer av farsen rundt disse spillerne nå. Jeg bryr meg midt i brunøyet hvem som har skylden for hva, bare vi kommer til en ende på dette.
Blir det nei; greit nok - skaff nye spillere.
Blir det ja; suverent - da får vi se juvelene i aksjon, laget blir forsterket og kanskje de er gode nok til at onkel pengesekk kjøper dem.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Hør på intervju av Morgan i Radio Fredrikstad ang. møte med NFF.
Dette hørte positivt ut. Gutta er nok klare imorgen
Ære være Plankebyen
Fant nettopp dette om Fofana: rangert(uoffisielt) som nr.9 av afrikas juveler.
"9. Ismael Beko Fofana: Academy mimos-sifcom and Cote d`lvoire; May not be the strongest forward, but has an amazing eye for goal, with four in five games in the African under 17 Championships. He`s also got amazing pace!!"
Kan dette være spisskompetanse?
Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fix
Opprinnelig postet av TurnipZ
Fant nettopp dette om Fofana: rangert(uoffisielt) som nr.9 av afrikas juveler.
"9. Ismael Beko Fofana: Academy mimos-sifcom and Cote d`lvoire; May not be the strongest forward, but has an amazing eye for goal, with four in five games in the African under 17 Championships. He`s also got amazing pace!!"
Kan dette være spisskompetanse?
Ja,dette har vel kommet frem tidligere her på forumet. De er nok blandt Afrikas største talenter. Begge fikk for øvrig innhopp i den Afrikanske Champions leauge semifinalen i Oktober 2006, mot et Egyptisk lag,som vant CL i Afrika. Det sier litt om kvaliteten disse spillerene har. Håper de får det ut i Tippeligaen.
For å si som en jeg vet om - Montgommery Burns - EEXCELEENT...
Velkommen skal dere være, selv om møtet med den norske papirmølla m.m. sikkert kunne vært bedre. Lev opp til forhåpningene, `a gutta!
Norgesmester
Opprinnelig postet av benksliter`n
Ser at fredrikstadfk.no har satt opp begge spillerene som angrepsspillere? For øvrig Fofana drakt nr 20 og Kouadio drakt nr 26.
Og Vidar Martinsen er fortsatt ikke FFK-spiller. Det må være en egen karantene-perioder for tidligere Mossespillere.
Ære være Plankebyen
Om de er allsidige spillere så kan de muligens bekle offensive posisjoner på midtbanen også.
Det skal bli spennende å få sett hva slags spillertyper de egentlig er.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914