Husk meg
Brukernavn
Passord

Konan og Ismael skrev under for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 30 av 34 30

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 mar 07, 10:49
Nå som spillerne er 100% klare for FFK, så beveger denne tråden seg fra om de blir klare eller ei, til å omhandle spillerne igjen. Men da er det greit å fortsette diskusjonen i tråden som ble laget når de ble helt klare i går, slik at vi ikke får parallelle diskusjoner.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 mar 07, 18:00

Opprinnelig postet av JJunior
Det er helt utrolig om Traore og Jaiteh skal ha sterkere saker enn våres ivorianere, ut fra informasjonen vi har fått om disse spillerne gjennom media.

Disse spillerene har Brann og Rosenborg som arbeidsgiver vet du. Har spillere FFK eller Start som arbeidsgiver,så stiller nok NFF høyere krav?? Kanskje det er lettere å spille seg til en plass på RBK og Brann enn Start og FFK?? Så er det vel også forskjell på Managere her. Brun Hansen og Bratseth mot Morgan og Soler??

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 mar 07, 18:48

Ingen ting på TV2-nyhetene om dette, kun om Corales.

Jeg syntes ikke dette i f-b var så ille som jeg syntes ved første gjennomlesning. Det er noen detaljer som må avklares, og de vil ha møte om dset så fort sopm mulig - i morgen. Alle andre (minus Start så langt) har fått oppholdstillatelse. Tipper de detaljene det er snakk om går på forholdene rundt leieavtalen, og at vi får gladmelding til onsdag eller evt. i morgen. Dette er dog kun en følelse jeg sitter igjen med etter å ha lest om det i f-b idag.

---------------------------

Norgesmester


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 mar 07, 18:55
Opprinnelig postet av DrDRE

Ingen ting på TV2-nyhetene om dette, kun om Corales.

Jeg syntes ikke dette i f-b var så ille som jeg syntes ved første gjennomlesning. Det er noen detaljer som må avklares, og de vil ha møte om dset så fort sopm mulig - i morgen. Alle andre (minus Start så langt) har fått oppholdstillatelse. Tipper de detaljene det er snakk om går på forholdene rundt leieavtalen, og at vi får gladmelding til onsdag eller evt. i morgen. Dette er dog kun en følelse jeg sitter igjen med etter å ha lest om det i f-b idag.

For å si det sånn. Det bør ikke være noen problemer,når alle andre lag har fått godkjent sine spillere. Håper du har rett....en vet aldrig med NFF

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 19 mar 07, 19:15
det spørs jo HVA ffk har gjort i denne saken, tviler på nff ikke godkjenner bare for å være slemme mot morgan.

blir liksom litt flaut dette her etterhvert, alle andre får lov jo mamma.....

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 19 mar 07, 19:18
Endret: 19 mar 07, 19:20
FVN.no har mer om saken:

"-Start har ikke fått nei på søknaden, men ligger sammen med Fredrikstad litt etter klubber som Rosenborg og Lillestrøm når det gjelder søknadsprosessen, uttaler Solheim.

Spillerne det gjelder er altså Starts Bruno og Ygor, Fredrikstads Ismael Beko Fofana og Konan Serge Kouadio, samt Lillestrøms Alassane Diomande og Rosenborgs Didier Konan og Abdoulrazak Traoré."

I lys av at Brann sin gambiske spiller fikk tillatelse i dag, er jeg rimelig trygg på at dette løser seg også for vår del. Dog litt forundret over at vi ligger så langt bak i køen - jeg har hele tiden hatt inntrykk av at vi var blant de første søkerne. Men FFK og RBK stiller kanskje ikke i samme kø i utgangspunktet... Ellers får jo Start sine saker behandlet veldig mye raskere enn oss, tydeligvis.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 mar 07, 20:22
Tror møtet går ut på det at våre og start sine spillere ikke er sett av NFF i norge,de har ikke fått fulgt spillerne som i de andre lagene,de har jo hvert her og trenet i flere uker,vil nok bare ha en forsikring på at spillerne virkelig vil heve laget og at begge parter får utbytte av det.Tror ikke det ligger noe mer i det,bare et lite oppklaringsmøte.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 mar 07, 20:23
Takk paco, nå kan jeg sove godt.

---------------------------

Ære være Plankebyen


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 mar 07, 20:24
Opprinnelig postet av Per Egil
Takk paco, nå kan jeg sove godt.
Jeg vet jeg bommet sist men tror jeg har rett her nå ellers tar jeg kvelden.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 mar 07, 17:35
Opprinnelig postet av Jepmaster

Morgan Andersen og Haugen møter NFF I morgen på ullevaal!  http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?fid=1002

Bare Start og FFK som ikke har fått godkjenning fra NFF enda!

Helt tragisk trenering av NFF. Virker som NFF har fordommer ovenfor Morgan og Soler. Hva skal de ha et møte for da? Har ikke NFF fått det de har bedt om da? Skal NFF begrunne avslått søknad?

Kan ikke si jeg likte dette

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 mar 07, 12:16
Opprinnelig postet av Bjørnen

Du verden så mye pes for to innleide ukjente tenåringer!

Er det disse to som skal redde FFK i år?

 

 

oj, ett bitert stort dyr har våknet fra sitt hi etter Vidar martinsen tok til vettet å byttet gult mot hvitt....

 

velkommen tilbake bjørnen, har nesten savnet deg her.. :-)

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 mar 07, 18:35

Opprinnelig postet av Patrioten
Det siste nye nå, er FFK har satt advokat på saken, sammen med flere tippeligaklubber, så får vi se om de får noe fortgang på det.

Som forventet. Hvor har du det fra?

De impliserte i NFF,burde kastes ut. Klubbene kan ikke leve med slik behandlig. NFF skal være et serviceorgan for klubbene og ikke et seigt byrokratisk ,stalinistisk kontrollvelde!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 15 mar 07, 18:54

Var på r-f sporten 1615

---------------------------

Norgesmester


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 mar 07, 19:04
Må vi vente på ham også da, før NFF behamdler AOT søknaden? He he.. Blir ikke enkelt å få solgt noe til Sparta nå...

---------------------------

RednWhite


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 15 mar 07, 19:46

Opprinnelig postet av HotDream
Må vi vente på ham også da, før NFF behamdler AOT søknaden? He he.. Blir ikke enkelt å få solgt noe til Sparta nå...

hehe....det hadde vært fantastisk Få ut handa N(ø)FF


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 15 mar 07, 11:25
Opprinnelig postet av HotDream
God morgen paco og takk for sist
God morgen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 14 mar 07, 22:58
Corrales-saken handlet om fornyelse av arbeidstillatelse og er en helt annen sak enn det som diskuteres her.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 mar 07, 22:59
Opprinnelig postet av Costanza
Corrales-saken handlet om fornyelse av arbeidstillatelse og er en helt annen sak enn det som diskuteres her.
Han spilte i hele fjor uten arbeidstillatelse etter hva jeg har fått med meg,han er vel den siste som skulle få godkjent.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mar 07, 21:54
Opprinnelig postet av Jepmaster
Nå var det om disse spillerene igjen på sporten på nrk! NFF sier at sakene tar lang tid fordi man ikke har nok dokumentasjon! Hvor mye trenger de a?


Sporten på TV 2 hadde denne saken de også.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 14 mar 07, 09:07
Endret: 14 mar 07, 09:07
Opprinnelig postet av Jepmaster

Så på nrk sporten nå at Danmark har opphevet grensen på hvor mange fra afrika vært lag kan ha! det var 3. Nå skal man se på det i Norge også!



Mye rart som er i ferd med å skje nå asså. Trylles frem smutthull i hytt og pine. Men for all del, jeg har lyst til å se Kouadio og Fofana i rød-hvitt jeg.fotball.aftenposten.no/eliteserien/article76790.ece
Kommer uansett til å bli litt av et sirkus med nye lover, og frem og tilbake

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?



Flat Trådet Nøstet
Side 30 av 34 30

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340