Den store ryktetråden
Bekreftede rykter (fra aviser og lignende), prøvespillere og spilleroverganger kan diskuteres i egne tråder.
På dette viset håper vi å oppnå et mer oversiktlig forum og færre pågående identiske diskusjoner i flere tråder samtidig.
Reelle og aktuelle spillere fortjener egne tråder, så ikke nøl med å opprette egne tråder i slike tilfeller.
---------------------------
moxi-V
Med Tarik til toppen !
Opprinnelig postet av moxi
Fra rimelig sikre kilder har 2 personer i Fr.stad betalt kontrakten til STEFFEN IVERSEN. Han er på vei til FFK !!
Takk Moxi for at du benyttet tråden riktig. Dette et et stjerneeksempel på hva denne tråden skal benyttes til. Pluss i boka!
Opprinnelig postet av moxi
Fra rimelig sikre kilder har 2 personer i Fr.stad betalt kontrakten til STEFFEN IVERSEN. Han er på vei til FFK !!
Det høres meget sannsynlig ut. Han ble jo seriemester med VIF i 2005, med RBK i 2006 og har vel tenkt å bli seriemester for sin tredje norske klubb for tredje året på rad - nemlig FFK? Ikke så dumt tenkt det nei... :-)
Opprinnelig postet av Shadar
Har hørt flere trøndere snakke om Brenne, og er villig til å gi oss Solli i innbytte. Snakkes visst en om dette på brakka om dagen i følge interesserte trøndere. Etter min mening er ikke Solli en tiendel engang av det Brenne er. Håper ikke Eggen føler behov for å være snill overfor gamleklubben sin..
Solli er ikke engang verdt lissene på fotballskoa til Brenne. Fysj og fy hvis det stemmer.
Men Iversen, til tross for hans noe lugubre fremtoning, er en spiller jeg gjerne hadde sett score 15+ mål for FFK neste år.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Fredd
Dette er vel Lago + Jan Gunnar Solli i bytte mot Brenne.
Nei, takk til Jan Gunnar Solli. Ikke god nok til å heve laget. Og Lago er fra Uruguay, altså enda en ikke-eu spiller. Tviler derfor på at han er aktuell da vi har 3 stk fra før.
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
jan gunnar solli er nok ikke noe bedre enn de andre vi har på laget.
han er jo nesten vaksinert mot å skore mål
Tror Eggen kune bygd opp Solli til å bli den klassespilleren han en gang var. Men vil da ha han som indreløper, ikke potet, det er jo det som har ødelagt han som spiller.
Tror ikke RBK er interessert i Brenne, han er ikke bedre enn de indreløperne de allerede har.
mifsud er jo ledig på markedet.han har sagt nei til start.får prøve oss der.han er jo en god spiller som skorer mål der andre gir opp.
patrice bernier vil også bort fra tromsø.nå vet ikke jeg om han hadde hevet eller senket laget men.
hvis eggen vil ha en god midtstopper så hadde jeg titta mot hamar å sett på han juha pasoia
Opprinnelig postet av scheien
mifsud er jo ledig på markedet.han har sagt nei til start.får prøve oss der.han er jo en god spiller som skorer mål der andre gir opp.
patrice bernier vil også bort fra tromsø.nå vet ikke jeg om han hadde hevet eller senket laget men.
hvis eggen vil ha en god midtstopper så hadde jeg titta mot hamar å sett på han juha pasoia
Mifsud har et Ego som får Jon Arne Riise til å se ut som sjenert! En spiller jeg absolutt ikke vil se i FFK drakt!!!
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av scheien
Mifsud har et Ego som får Jon Arne Riise til å se ut som sjenert! En spiller jeg absolutt ikke vil se i FFK drakt!!!
Hehe.. Der lo jeg godt gitt. Bra sagt.
Patrice Bernier er noen-eu-player, ergo; uaktuel. Pasoja er god, men Martinsen er bedre etter min mening. Kan ikke skjønne de som mener han ikke er det. Må ikke bare se på VG-børs. Det bør vel veie litt tungt at han er lokal også? Det er blitt spådd at fotballinteressen i Norge kommer til å dale pga manglende lokale spillere. Med det nærmiljøet FFK har bør ikke dette bli realiteten her. Jeg vil gå så langt som å si at det er useriøst hvis FFK ikke velger å hente Martinsen snart. Jeg forstår det bedre hvis det fremdeles er Moss som priser ham ut av markedet.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914