Ham-Kam - Moss 1-1
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Selv om HamKam hadde vunnet eller tapt,så må vi minst ha to poeng på de to neste bortekampene og slå East hjemme. Det er i hvertfall min spådom.
Ryker vi mot Godset blir det knalltøft. Jeg holder i hvertfall bena på bakken.
Gøran Karlsen
Jeg er ikke i nærheten av å røre løken engang.
Gøran Karlsen
Stadion på FMV!
Sender en stor takk til Moss i aften, men ikke la det bli en vane...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
3 kamper igjen. 6 poeng og vi rykker opp. Men ikke før. Ja jeg vet jeg er pessimistisk, men det er min måte å holde skuffelsen unna på hvis det skulle skjære seg. Har vært med på litt for mange nesten-opprykk de siste 10 åra....:ffk:
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Gøran Karlsen
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vi skal hjelpe dere mot Hønefoss ævv! er vels sjelden dere jubler for en MFK scoring, men det gjør vel dere tell sønnda ævv!?
Ta opp noen lydfiler så vi kan høre!! MAANGe lydfiler!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Og Goran, ingenting er sikkert, men etter å ha sett evnen gutta har hatt til å klore seg fast til uavgjort-resultater, så tror jeg at 5 poeng burde være innen rekkevidde...
Jeg er også en av dem som er meget skeptisk foran de siste 3 kampene.
Tendensen tidligere i år, er at vi har slitt på bortebane, uansett lag (Alta 1-2, Bærum 1-1, Haugesund, 1-1, Hødd 2-2, Skeid 0-4, Mandal 1-2, Sandefjord 1-3).
Jeg har liksom en følelse at hver gang FFK spiller borte, så blir det tøft. Hjemmekampene er grei skuring.
Derfor er jeg veldig redd nå: Godset bortte kan fort bli 0. Det samme kan også Moss borte.
Oslo Øst slår vi hjemme.
Derfor kan det fort bli kvallik på FFK.
Jeg håper selvfølgelig på direkte opprykk.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914