Trenger data hjelp.
Natt til forrige søndag var det mye torden og strømbrudd. Dette tålte ikke den eksterne harddisken min. 150 GB back up gikk i vasken. Har prøvd alt men det ser ut som om det er feil med selve harddisken. Eneste håpet er vel å finne samme disken jeg har , åpne den og bytte skriveplata. Så hvis noen sitter på en Maxtor 200 GB Pata med modell nummer 6B200RO vennligst si ifra. Disse ble levert med Maxtor One Touch II fireware/USB eksterne harddisker......
Har du noe sånt hjemme og er villig til å selge (hjelpe) send PM eller ring meg på 93823212
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Dinamo Zagreb
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 25 nov 06, 16:40
Endret: 25 nov 06, 16:48
Opprinnelig postet av Klokan
Trenger ikke sterilt. Har gjort det før... går bra bare en er veldig forsiktig....
Det går vel ann å få tak i en annen liten harddisk, og legge inn windows på nytt på den, og sette den opp som masterharddisk.
Den gamle harddisken setter du opp som slave, da vil du få fram alt du har på den gamle harddisken din. Jeg hadde det samme problemet selv og gjorde på denne måten og fikk reddet alt jeg hadde
Jeg har en bror som er god til å ordne sånne ting slik at det blir riktig gjort og han kan sikkert hjelpe, hvis du er interessert.
Forøvrig vil jeg anbefale deg å innvestere et par hundre kroner i en skjøteledning som er laget for å eliminere et elektrosjokk, da vil helt sikkert ikke dette skje igjen.
FFK på toppen i 2006
Dinamo Zagreb
www.ibas.no
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914